Wpłata w iPKO ma być prosta – wystarczy wybrać ikonkę z sercem „Pomoc dla powodzian” (po zalogowaniu – po prawej na stronie głównej serwisu). Po kliknięciu „Wpłać darowiznę” klient przejdzie do formularza przelewu na konto Fundacji PKO Banku Polskiego, z automatycznie uzupełnionymi danymi odbiorcy, numerem konta, adresem i tytułem przelewu – trzeba wpisać kwotę i ustawić datę przelewu oraz potwierdzić klikając „Dalej”.
Szybka wpłata dla powodzian dostępna w serwisie iPKO
Wpłacać można było na konto Fundacji już od kilku dni, natomiast w piątek PKO BP dodał też ścieżkę wpłaty w IKO z automatycznie podstawionym numerem konta.
Wystarczy w IKO wybrać: Więcej → Pomagaj z nami → Pomagaj z Fundacją PKO Banku Polskiego → Pomoc dla powodzian. Przed zalogowaniem do IKO użytkownicy aplikacji widzą też specjalny baner, który od razu (po zalogowaniu) skieruje ich do sekcji „Pomoc dla powodzian”.
Jakie inne nowości pojawiły się ostatnio w PKO BP? To między innymi opcja w aplikacji IKO, która umożliwia użytkownikom Androida szybką płatność za parking bezpośrednio z poziomu ekranu auta. W ramach integracji IKO z Android Auto, użytkownicy zyskują nowe możliwości płatności za parkowanie na ekranie auta, w tym rozpoczęcie i zakończenie nowego parkowania czy przeglądanie ostatnich opłat.
Z kolei na początku września w kantorze internetowym od PKO BP udostępniono społecznościową wymianę walut. W kantorze społecznościowym na początek można kupić i sprzedać 4 najbardziej popularne waluty: euro, dolar amerykański, funt brytyjski i frank szwajcarski. Wystawioną walutę można sprzedać w całości jako transakcję jednorazową np. 100 euro lub w częściach jako kilka transakcji np. 100 euro sprzedane jako 50, 40 i 10 euro. Bank pobiera prowizję za transakcję.