Podczas tegorocznej Letniej Wyprzedaży sprzedawcy z Polski odpowiadali za 30% całkowitej sprzedaży na platformie nad Wisłą – czytamy w komunikacie.
Coraz więcej polskich sprzedawców na AliExpress
W informacji prasowej czytamy, że AliExpress oferuje różne programy wsparcia dla polskich sprzedawców. Nowi partnerzy mogą liczyć na 90-dniowy okres onboardingowy bez prowizji, bezpośrednie wsparcie od dedykowanych specjalistów oraz integrację z narzędziami takimi jak BaseLinker, Apilo, Sellassist i innymi.
W październiku zeszłego roku pisaliśmy, że AliExpress wprowadziło nową możliwość sprzedaży dla polskich firm. Sprzedawcy mogli otworzyć własny sklep na platformie, umożliwiając dostęp do swojego asortymentu międzynarodowej bazie klientów. Inicjatywa miała być również atrakcyjna dla przedsiębiorców ze względu na proste zasady i elastyczność: brak opłaty początkowej za otwarcie i zamknięcie konta oraz brak obowiązku pozostania na platformie – wyjaśniała spółka w informacji prasowej.
Z kolei kilka tygodni temu podawaliśmy, że Klarna zaoferowała klientom AliExpress w Polsce nowe formy finansowania zakupów. Chodzi o płatności odroczone, czyli regulację należności za 30 dni, a także możliwość rozłożenia transakcji na trzy nieoprocentowane raty. W wariancie „Zapłać za 30 dni” rachunek można uregulować kartą płatniczą, BLIKIEM lub szybkim przelewem.
Warto też przypomnieć, że do gry o rynek tanich zakupów online wchodzi też Amazon. Nowa platforma Amazon Haul, która wystartowała niedawno w Niemczech, ma być odpowiedzią między innymi na rosnącą popularność chińskich gigantów e-commerce — Temu i Shein. W serwisie znajdziemy głównie produkty o wartości do 20 euro, przy czym większość z nich będzie kosztować poniżej 10 euro.