Grzymkowski objął ponad 30% udziałów w Ergonode. Firma rozwija oprogramowanie typu PIM (product information management) i już dzisiaj obsługuje klientów w kilku krajach Europy, m.in. w Szwecji, Niemczech, Szwajcarii i Polsce.

Marcin Grzymkowski inwestuje w startup Ergonode

Ergonode to oprogramowanie, które pozwala właścicielom sklepów internetowych zarządzać treściami produktowymi. Chodzi tutaj o zdjęcia, wideo, cechy produktów, tłumaczenia i tym podobne. Oprogramowanie ma zwiększać wydajność i jakość publikowanych opisów produktów oraz pozwalać właścicielom sklepów online szybciej i dokładniej kontrolować cały proces publikacji. Rozwiązanie systematyzuje także pracę z asortymentem w wielokanałowej działalności e-commerce – zbiera w jednym panelu wszystkie zdjęcia, materiały wideo, opisy produktów (w dowolnej wersji językowej).

Startup Ergonode pozwala sprawniej zarządzać asortymentem w wielu kanałach sprzedaży, nie tylko w sklepie online, ale także marketplace’ach, takich jak Allegro, Zalando, Amazon. Sprawdziłem to podejście w wielu swoich dotychczasowych przedsięwzięciach i wiem, że możliwość dostosowywania treści do poszczególnych rynków przy użyciu systemu PIM daje nieporównywalną przewagę – wyjaśnia Marcin Grzymkowski.

Co planuje startup Ergonode?

W najbliższym czasie zespół Ergonode skupiać się będzie na pozyskiwaniu nowych klientów, promując aktywnie wyróżniające funkcjonalności, takie jak, zaawansowany system workflow (przepływu pracy), czy mechanizm projektowania szablonu asortymentu.

W kolejnych etapach prac możliwości oprogramowania zostaną poszerzone o rozwiązania typu Business Intelligence oraz AI (algorytmy sztucznej inteligencji) pozwalające zwiększać efektywność tworzenia wielojęzycznych wersji treści produktowych, czy dynamicznego budowania relacji między produktami w e-sklepach.