Penvo ma być ofertą ubezpieczeń komunikacyjnych dla osób ceniących sobie prosty proces zakupowy i samoobsługę posprzedażową. Klienci, którzy zdecydują się na polisę komunikacyjną OC pod marką Pevno, mogą skorzystać także z opcji ubezpieczenia od zniszczenia pojazdu wskutek pożaru i od kradzieży, ochrony szyb oraz ubezpieczenia zielona karta. W ramach pakietu otrzymają także możliwość rozszerzenia ochrony o następstwa nieszczęśliwych wypadków i assistance – czytamy w komunikacie.
Uniqa wprowadza nowy produkt komunikacyjny pod marką Pevno
Oferta miała zostać skonstruowana w taki sposób, by zarówno agenci, jak i klienci, mogli szybko porównać zakresy w poszczególnych wariantach ubezpieczenia. Osią sprzedaży oferty Pevno jest kanał agencyjny, dla którego głównie została stworzona ta linia produktowa. W pierwszym etapie trafi do oferty partnerów z siecią dystrybucji nieprzekraczającą 200 OFWCA (osób wykonujących czynności agencyjne).
Korzyścią dla agentów i klientów ma też być jedna kalkulacja, w wyniku której przedstawione zostaną do wyboru dwie oferty: Uniqa i Pevno. Oferta Pevno będzie dostępna także w sprzedaży direct. W komunikacie czytamy, że cały serwis posprzedażowy klient może wykonać samodzielnie, z wykorzystaniem odrębnej strony internetowej pevno.pl, formularzy oraz konta klienta.
Kilka miesięcy temu pisaliśmy, że Uniqa wprowadza nowości w swoim portalu dla klientów. Ubezpieczyciel wprowadził przy rejestracji uwierzytelnienie za pośrednictwem aplikacji mObywatel oraz uprościł sposób logowania. Do portalu dostęp zyskały osoby, które jeszcze nie mają polisy w Uniqa, lub w trakcie zawierania ubezpieczenia nie podały swoich danych kontaktowych. Ubezpieczyciel liczy, że dzięki łatwiejszemu dostępowi dotrze z mojaUNIQA do nowych klientów.