City Inspire S.A. z powodzeniem realizuje kolejne innowacyjne przedsięwzięcia w obszarze e-turystyki. W ciągu 1,5 roku spółka nawiązała współpracę z ponad 400 obiektami hotelowymi w Polsce, Stanach Zjednoczonych, Wielkiej Brytanii, Niemczech i Austrii. Wśród klientów jest m.in. Trump International Beach Resort w Miami, hotel firmowany przez Donalda Trumpa. Ich flagowym produktem jest popularny widget dla hoteli, oferujący gościom przewodnik turystyczny po najbliższej okolicy.

Czytaj także: Niemiecki bank kończy działalność. Jutro ostatni dzień na zabranie z niego swoich pieniędzy

Beesfund wspiera firmy w drodze na NewConnect – ruszyła emisja City Inspire S.A

Spółka jest również twórcą przewodników B2B dla dużych operatorów turystycznych. W ciągu ostatnich miesięcy z sukcesem przeprowadziła pilotażową implementację rozwiązania we współpracy gigantami – firmą Neckermann i Travelist. Teraz chce zwiększyć sprzedaż w kraju i  skalować biznes za granicą, zapewniając sobie pozycję lidera branży e-turystycznej. W 2018 roku City Inspire S.A. planuje debiut na NewConnect.

Czytaj także: Donald Trump chce podbijać kosmos

W realizacji założonych celów mają pomóc pieniądze od społeczności inwestorów Beesfund.com. Spółka chce zebrać 400 tys złotych. W tym celu wyemitowała 142 857 akcji, każda o wartości 2,8 PLN. Akcje można nabywać od 14 listopada 2017 r. Szczegóły dotyczące emisji znajdują się na stronie: www.zainwestuj.cityinspire.com

– Zebrane środki zamierzamy przeznaczyć m.in. na zwiększenie sprzedaży w Polsce oraz automatyzację procesu sprzedaży na rynkach zagranicznych. Obecnie nasz zespół liczy 3 handlowców i pozyskujemy około 30 hoteli miesięcznie. Baza noclegowa w samej tylko Polsce to ponad 29 tys. obiektów. Powiększenie zespołu sprzedaży do kilkunastu osób pozwoli nam już w pierwszym kwartale 2018 roku osiągać miesięczny przychód na poziomie 125 tys. złotych netto.- mówi Łukasz Sobański, Prezes Zarządu City Inspire S.A.

Pieniądze pozyskane w drodze equity crowdfundingu zarząd City Inspire S.A. zamierza także przeznaczyć na przygotowanie dokumentacji niezbędnej przy wprowadzaniu spółki na NewConnect. W czerwcu tego roku City Inspire S.A. dołączyło do akceleratora współtworzonego przez Beesfund S.A i Giełdę Papierów Wartościowych w Warszawie.

– Społeczność inwestorów skupionych wokół Beesfund.com to naturalna droga do dywersyfikacji akcjonariatu, niezbędna jeśli myślimy o debiucie na NewConnect. – podkreśla Arkadiusz Regiec, Prezes Beesfund S.A.

Dla tych, którzy dołączą do grona inwestorów City Inspire S.A. oferuje dodatkowe nagrody, wśród nich weekendowy pobyt w hotelach partnerów i specjalnie opracowany plan zwiedzania  dla wybranego miasta i vouchery e-przewodniki turystyczne.

City Inspire S.A. konsekwentnie buduje pozycję lidera, tworząc kompleksowe rozwiązania dla branży turystycznej. Poza aplikacją StayForLonger i przewodnikami dla największych biur podróży, rozwija usługi w obszarze B2C. W ofercie posiada serię spersonalizowanych przewodników dla turystów z pełną bazą atrakcji i wydarzeń w okolicy miejsca podróży. Pracuje także nad uruchomieniem platformy oferującej bilety do popularnych atrakcji turystycznych. Przyjęta strategia jednoczesnego rozwoju 4 komplementarnych projektów pozwoli w niedługim czasie zbudować spółce przewagę konkurencyjną.