Faza testów usługi Delio w formule „friends and family” została zakończona i przyszedł czas na przejście do etapu pilotażu. Uruchomienie nowego rozwiązania w Warszawie to kolejny krok w rozwoju Grupy Żabka na rynku e-commerce. Wcześniej sieć udostępniła aplikację Jush oferującą ekspresowe dostawy zakupów.
Usługa Delio startuje w Warszawie
Delio przypomina klasyczny supermarket. Znaczna część asortymentu jak świeże owoce, warzywa oraz pieczywo i mięso ma głównie pochodzić od lokalnych dostawców. Zakupy pakowane są w biodegradowalne torby, a kurierzy poruszają się na zeroemisyjnych skuterach elektrycznych. Zamówień można dokonywać przez cały tydzień na stronie: https://delio.com.pl
Dowozy są realizowane codziennie (również w niedziele niehandlowe) od 7:00 do 23:00. Klient może wybrać preferowany termin odbioru zakupów. Dostawa w ramach usługi Delio kosztuje 5,99 zł, ale jeśli wartość zamówienia przekroczy 80 zł to będzie ona darmowa.
Lite e-Commerce, dostawca nowej usługi, przygotował na start akcję promocyjną. W jej ramach każdy kto zarejestruje się w Delio, otrzyma po 30 zł rabatu na pięć zamówień, jeśli tylko wartość koszyka przekroczy 100 zł. Z promocji można skorzystać do 15.05.2022 r. do godziny 23:59.
– Klienci oczekują szybkich, ultranowoczesnych i wygodnych rozwiązań online, które będą dopasowane do ich codziennych potrzeb. Chcemy zaoferować nową jakość na rynku „express same day delivery”. Celem Delio jest bardzo szybkie dostarczanie szerokiej gamy produktów o najwyższej jakości w przystępnych cenach. Klienci znajdą tu wszystkie produkty spożywcze, których potrzebują. Proponujemy im również najszybszą dostawę w tym sektorze, nawet w godzinę od złożenia zamówienia – mówi Wojciech Krok, CEO Lite e-Commerce.