Rozwiązanie wykorzystuje dwa narzędzia: Portal Klienta oraz system operacyjny VeloFlowee. Na portalu odbywa się pierwsze spotkanie z doradcą. Następnie klient może samodzielnie złożyć elektroniczny wniosek kredytowy wraz z wymaganymi dokumentami oraz pobrać potrzebne druki bankowe.

Dla kogo jest przeznaczony nowy proces kredytowy VeloFlowee?

Portal ma umożliwiać również stały kontakt z doradcą przez cały okres procesowania wniosku. Z kolei dzięki systemowi VeloFlowee wniosek kredytowy procesowany jest zdalnie aż do uruchomienia finansowania.

Z kolei dzięki systemowi VeloFlowee wniosek kredytowy procesowany jest zdalnie aż do uruchomienia finansowania. Z rozwiązania mogą skorzystać firmy, w tym osoby fizyczne prowadzące działalność gospodarczą, spółki cywilne, jawne, partnerskie, komandytowe, komandytowo-akcyjne, z ograniczoną odpowiedzialnością oraz akcyjne i proste spółki akcyjne.

Przez VeloFlowee można wnioskować o kredyt w rachunku bieżącym, kredyt obrotowy odnawialny i nieodnawialny, kredyt inwestycyjny, kredyt ekologiczny, pożyczkę/kredyt gospodarczy, kredyt stok, linię wielocelową oraz limit transakcyjny. Rozwiązanie VeloFlowee zostało opracowane we współpracy z Finture. Udzielenie i wysokość finansowania zależą od wyniku badania oceny zdolności kredytowej.

Niedawno pisaliśmy, że klienci programu lojalnościowego VeloKorzyści mogą już wypłacać zebrany cashback bezpośrednio na konto oraz korzystać ze specjalnych ofert kredytowych. W programie VeloKorzyści klienci mogą zbierać punkty za swoją aktywność związaną z produktami i usługami w banku. Liczba punktów uzyskana w danym miesiącu wyznacza jeden z czterech poziomów programu w kolejnym miesiącu.

Z kolei na początku marca VeloBank wdrożył nową asystentkę opartą o sztuczną inteligencję. Bot Vela odpowie na pytania związane z produktami posiadanymi przez klienta i pomoże z wybranymi czynnościami związanymi z ich obsługą. Vela ma operować naturalnym językiem, co pozwala jej pamiętać kontekst rozmowy. Będzie udostępniana dla klientów etapami.