Verestro to polski fintech z siedzibą w Warszawie. Specjalizuje się w dostarczaniu płatności, głównie NFC, usług i produktów z zakresu m.in. digital first, KYC, programów lojalnościowych, tokenizacji.
Sportigio dostarcza aplikacje i strony internetowe, narzędzia komunikacji z kibicami, sklep klubowy. Od niedawna oferuje także kompleksowy system sprzedaży biletów, głównie dla klubów, ale także dla lig i federacji sportowych.
– Pilotażowo wdrażamy naszą platformę w Verestro, co pomoże nam przekształcić ją w uniwersalny system. System Sportigio to rozwiązanie, które pozwala na łatwiejszą współpracę z klientem, gdzie komunikacja opiera się na wymianie dokumentacji, certyfikatów, diagramów i tym podobnych treści – mówi Mariusz Zwierzychowski, współzałożyciel Sportigio.
Verestro inwestuje w sektor SportsTech
– Ta inwestycja pozwala nam otworzyć się na coraz bardziej popularną branżę SportsTech. Działania online, wprowadzanie najlepszych i najwygodniejszych rozwiązań płatniczych dla klientów przyspieszą rozwój platformy Sportigio, a dla Verestro są szansą na wprowadzenie rozwiązań płatniczych w nowym segmencie – mówi Krzysztof Drzyzga, CEO Verestro SA.
Pozyskane środki Sportigio zamierza przeznaczyć na dalszy rozwój technologii, na rozbudowę portfolio produktowego oraz na pozyskanie nowych klientów. Podstawowym przeznaczeniem projektu jest zastosowanie w branży sportowej, ale rozwiązanie Sportigio może znaleźć zastosowanie w branżach fintech i e-commerce.