Na początek należy aktywować usługę parkingów w aplikacji. Można to zrobić w zakładce „Płatności” lub „Korzyści”. Aby kupić bilet, należy przejść do usługi, wybrać pojazd z listy lub dodać nowy, wybrać miasto oraz strefę parkowania, a także wybrać rodzaj i czas postoju.
Credit Agricole udostępnia płatności za parkowanie w aplikacji
Klienci mogą parkować za pomocą funkcji Start/Stop lub wybrać własny czas parkowania. Na koniec pozostaje zatwierdzić transakcje PIN-em mobilnym i gotowe. Dla dodatkowego ułatwienia, przy włączonej geolokalizacji, aplikacja podpowie, jaki bilet parkingowy kupić.
Użytkownik może ustawić nazwę własną pojazdu, oznaczyć konkretny pojazd jako ulubiony (najczęściej używany) czy dodać jego zdjęcie. Przydatną funkcją ma być również opcja włączenia powiadomień PUSH dla aktywnego biletu parkingowego, dzięki której aplikacja przypomni klientowi o trwającym parkowaniu.
Usługa parkingów działa od najnowszej wersji aplikacji CA24 Mobile. Dlatego, jeśli klient chce korzystać z tej opcji, powinien sprawdzić, czy zaktualizował swoją apkę. Obecnie możliwość płatności za parkowanie w aplikacji mobilnej udostępnia już zdecydowana większość banków działających w Polsce.
Lista miast, w których można kupić bilety parkingowe, znajduje się tutaj: https://mobilet.eu/pl/miasta/.
Ostatnio pisaliśmy, że klienci Credit Agricole mogą już korzystać z nowego rozwiązania – poprzez specjalny panel, bez wychodzenia z domu, zawnioskują o kredyt hipoteczny i załączą niezbędne dokumenty. Jedynie podpisanie umowy wymaga osobistej wizyty w oddziale.