Aplikacja eTerminal jest dostępna dla wszystkich klientów biznesowych ING Banku Śląskiego od połowy 2022 roku. Softpos umożliwia przyjmowanie płatności na telefonie lub tablecie z systemem Android 8.0 lub wyższym i anteną NFC.
Kto może skorzystać z płatności kodem BLIK na eTerminalu?
Na płatności kodami BLIK czekali przede wszystkim klienci, którzy nie korzystają z kart płatniczych lub mają smartfony bez funkcji NFC (umożliwia ona bezdotykowe połączenie między telefonem a terminalem płatniczym) – czytamy w komunikacie ING.
Teraz wystarczy, że wygenerują kod BLIK w aplikacji mobilnej swojego banku, wpiszą go na ekranie urządzenia z Aplikacją eTerminal od ING i zatwierdzą na swoim telefonie.
Aplikacja eTerminal od ING działa podobnie jak zwykły terminal płatniczy. Można ją zainstalować na smartfonie lub tablecie z systemem Android (rekomendowana wersja 11.0 lub wyższa) i funkcją NFC. Za aktywację i korzystanie z eTerminala bank nie pobiera stałych opłat. Sprzedawca ponosi koszty prowizji od zrealizowanych transakcji.
Aplikację można zamówić również w programie Polska Bezgotówkowa, jeśli firma nie miała dotychczas terminala płatniczego. Wówczas również transakcje są za 0 zł – przez 14 miesięcy.