Tegoroczna edycja Web Summit zgromadziła ponad 71 tys. osób ze 160 krajów. Łódzkie innowacje podczas lizbońskiej konferencji promowała miejska agencja inwestycyjna Invest in Lodz (Central Poland). Zorganizowane przez nią stoisko promocyjne przykuło uwagę uczestników wydarzenia.

Delegacja z Łodzi udała się na Web Summit 2022

– Wydaje mi się, że to jest właśnie sposób, w jaki miasta w Polsce powinny przyciągać biznes do regionów. Myślę, że Łódź zrobiła to idealnie, stoiska jest naprawdę cały czas okupowane przez setki uczestników wydarzenia – powiedział Paweł Łopatka.

Zdaniem Pawła Łopatki, udział w Web Summit to doskonała okazja do zapoznania się z nowymi technologiami i nowościami na rynku. To także szansa na obserwowanie działań marketingowych i PR-owych różnych firm. Doświadczenie zdobyte podczas konferencji może pomóc rodzimym firmom np. ulepszyć strategie marketingowe.