W kantorze można wymienić waluty: euro (EUR), dolary (USD), funty brytyjskie (GBP) i franki szwajcarskie (CHF). Bank udostępnia usługę stopniowo – klienci będą informowani w kanałach banku, kiedy otrzymają do niej dostęp.
Bank Millennium udostępnia wymianę walut w aplikacji
Klienci odnajdą kantor w aplikacji banku w sekcji usług dodatkowych. Przy pierwszej transakcji poproszeni zostaną o zaakceptowanie regulaminu. Jeśli nie mają rachunku w walucie, na którą chcą wymienić swoje środki, będą mogli go od razu założyć. Transakcje w kantorze realizowane są w ramach przelewu własnego, dlatego środki pojawiają się natychmiast na odpowiednim rachunku. Dodatkowo klient może sprawdzić historyczne kursy w aplikacji oraz ustawić powiadomienia o osiągnięciu danego poziomu cen na rynku.
Od 1 lipca bank wprowadził także inne zmiany w ofercie, niektóre istotne dla podróżujących za granicę. Podniesiony został limit walutowy do 5 tys. złotych miesięcznie. Rozwiązanie przeznaczone jest dla klientów płacących w walucie bezpośrednio z konta Millennium 360° lub kartą kredytową. Limit umożliwia rozliczanie transakcji walutowych kartą bez marży banku za przewalutowanie.
Od połowy czerwca 2024 roku pierwsi klienci Banku Millennium otrzymali aplikację mobilną w nowej odsłonie. Ma być prostsza w obsłudze i dostępna zarówno na urządzeniach mobilnych z systemem Android, jak i iOS. Zmienia się sposób poruszania po aplikacji oraz strony poszczególnych produktów.