CCC posiada 90 platform e-commerce i około 1000 sklepów w 29 krajach. W skład grupy wchodzą także takie marki jak: eobuwie.pl, Modivo i DeeZee. Od maja 2021 roku, spółka poprzez sieć sklepów HalfPrice, rozwija sprzedaż w segmencie off-price.

Społeczność aplikacji CCC rośnie jak na drożdżach

W czerwcu 2021 roku informowaliśmy, że liczba użytkowników aplikacji sieci sklepów obuwniczych wynosi niespełna 5 mln osób. Dziś jest ich już ponad 7 milionów. Co powoduje tak szybki wzrost? Zarząd CCC upatruje źródeł popularności swojego oprogramowania m.in. w nieustannym rozwoju technologicznym oraz poszerzaniu wachlarza dostępnych w aplikacji usług.

Dzięki funkcji visual search, klienci przeglądający ofertę na smartfonie mogą wyszukiwać asortyment na podstawie wgranych przez siebie zdjęć. Co więcej, aplikacja umożliwia skanowanie kodu kreskowego, by sprawdzić dostępność rozmiaru w najbliższych salonach. Ciekawą opcją jest usługa esize.me, które pozwala użytkownikowi wirtualnie przymierzyć wybrane obuwie.

– Kupujący mogą wybierać spośród wygodnych metod płatności takich jak BLIK, Apple Pay czy Google Pay. Oferujemy także coraz popularniejsze płatności odroczone PayPo. Nowością jest także wirtualna karta podarunkowa, którą możemy przekazać najbliższym. Już wkrótce, użytkownicy aplikacji będą mogli skorzystać również z wirtualnej przymierzalni obuwia w technologii AR – mówi Natalia Tokarz, Mobile App Specialist w Grupie CCC.