– Objęcie stanowiska chief revenue officer w GFT to ekscytujące wyzwanie. To także wspaniała okazja do wykorzystania mojego doświadczenia w budowaniu i egzekucji strategii go-to-market firm technologicznych oraz zarządzaniu sprzedażą – mówi Monika Kania, CRO, GFT. (zdjęcie poniżej).

Monika Kania, CRO, GFT

Monika Kania dołącza do firmy GFT

Przechodząc z Aion Bank & Vodeno, w których była odpowiedzialna za zarządzanie sprzedażą B2B oraz rozwojem biznesu, Monika Kania wnosi do GFT bogate doświadczenie w generowaniu przychodów w branży technologicznej i konsultingowej. Jej kompetencje i dotychczasowe osiągnięcia są kluczowe dla dalszego wzrostu i ekspansji GFT w sektorze technologii finansowych – czytamy w komunikacie.

– Moim celem jest nie tylko zwiększenie widoczności GFT na rynku polskim i w regionie, ale również rozwijanie silnych, długotrwałych relacji z klientami i partnerami, których będziemy wspierać w realizacji planów rozwoju i transformacji technologiczne – dodaje Monika Kania.

– Umiejętności rozwinięte przez Monikę na poprzednich stanowiskach są dokładnie tym, czego potrzebujemy, aby napędzać wzrost i innowacje w GFT. To ekscytujący czas dla naszej firmy. Osobiście nie mogę się doczekać, aby zobaczyć, jak jej bogate doświadczenie zawodowe przyczyni się do realizacji naszych ambitnych celów – mówi Wojciech Mach, CEO, GFT.