Legia Warszawa jest największym i najpopularniejszym klubem sportowym w Polsce z 20 tysięczną średnią frekwencją na stadionie oraz ponad 1,5 mln obserwujących w social mediach. Już niedługo kibice będą mogli między innymi kupować bilety korzystając z odroczonej płatności – płacąc za 30 dni.
Współpraca Klarny i Legii. Wkrótce nowa oferta dla kibiców
– Przykładamy szczególną uwagę do skrócenia procesu zakupowego oraz rozwoju form płatności. Wprowadzając innowacyjne rozwiązanie płatnicze oferowane przez Klarnę zapewnimy kibicom większą elastyczność i wygodę, dzięki czemu już wkrótce większa liczba kibiców będzie mogła uczestniczyć w meczu przy Łazienkowskiej 3, bądź zrobić zakupy w naszym oficjalnym sklepie – mówi Marcin Herra, wiceprezes zarządzający Legii Warszawa.
W komunikacie czytamy, że w ciągu roku Klarna zyskała w Polsce ponad milion klientów. Fintech ma już współpracować z ponad 4 tys. sklepów internetowych nad Wisłą.
– Współpracą z Legią otwieramy zupełnie nowy rozdział działalności Klarny w Polsce. Jako pierwszy dostawca płatności odroczonych nawiązujemy współpracę z organizacją sportową, która jest nie tylko najbardziej utytułowanym klubem sportowym w naszym kraju, ale przede wszystkim największą marką sportową w Polsce – komentuje Łukasz Dwulit, country manager Klarny w Polsce.
Legia Warszawa jest kolejną organizacją sportową, która dołączy do globalnej sieci partnerów Klarny. Na świecie szwedzki fintech współpracuje już m.in. z AS Romą i Chicago Bulls. Oprócz integracji jako partner płatniczy w sklepie internetowym Legii Warszawa sklep.legia.com, Klarna w ramach współpracy będzie także częścią dni meczowych klubu m.in. poprzez ekspozycję marki na bandach LED na stadionie przy Łazienkowskiej 3.