Płatności odroczone od Klarny pojawiły się w Polsce wraz z wprowadzeniem usługi „Zapłać za 30 dni” w sklepie online sieci H&M. W ciągu roku fintech stał się partnerem m.in. największej polskiej grupy odzieżowej – LPP, która jest właścicielem takich marek jak Reserved, Sinsay, Mohito, House i Cropp.

Na rozszerzenie współpracy z Klarną zdecydowała się ostatnio platforma zakupowa About You. Dzięki temu, polscy klienci About You mogą już korzystać z usługi BNPL od szwedzkiego fintechu.

Milion klientów Klarny w Polsce

W ciągu 12 miesięcy Klarna nad Wisłą nie tylko poszerzała sieć sklepów partnerskich, ale także wprowadziła do oferty nowe produkty. W tym czasie z usług firmy skorzystało ponad milion polskich użytkowników. Na całym świecie liczba klientów Klarny przekracza już 150 milionów osób.

W listopadzie ubiegłego roku fintech udostępnił polskim klientom aplikację zakupową all-in-one, która umożliwia m.in. zapłatę za zakupy w ciągu 30 dni w dowolnym sklepie internetowym oraz korzystanie ze zniżek i promocji.

Z kolei w lutym 2022 r. Klarna uruchomiła w Polsce usługę „Zapłać teraz”, rozszerzając wachlarz oferowanych metod płatności dla sklepów online. Dwa miesiące później Klarna udostępniła polskim użytkownikom aplikację Stocard w nowej odsłonie.

– Ten rok był kamieniem milowym dla rozwoju działalności Klarny w Polsce. Rośliśmy dynamicznie,  zdobywając udział w rynku, na którym coraz więcej osób odchodzi od tradycyjnych kredytów w kierunku przejrzystych, innowacyjnych i elastycznych opcji płatności. Naszym celem jest zapewnienie klientom ciągle lepszej oferty i doświadczeń zakupowych.  Jesteśmy też katalizatorem wzrostu dla partnerów detalicznych, pomagając im budować szczęśliwą i lojalną społeczność wokół ich marek – powiedział Sebastian Siemiątkowski, prezes i założyciel Klarny.