Akcja promująca usługę ekspresowych zakupów online jest kolejnym akcentem letniej kampanii Lite e-Commerce. Wcześniej startup wystartował z działaniami OOH, które reklamowały nową funkcjonalność aplikacji – dowóz w plener do wybranego „wirtualnego punktu odbioru”.
Trwa promocja Żabka Jush na lato
Murale mają przyciągać wzrok mocnymi kolorami z przewagą zieleni, które są wiodącymi barwami w identyfikacji marki. Na grafice znajdziemy bohaterów cieszących się życiem, którzy „robią, co chcą”. W zamyśle ma im na to pozwalać aplikacja Jush, dzięki której mogą zrobić zakupy w 15 minut.
To kolejne murale marki, która zadebiutowała na rynku w październiku ubiegłego roku. Wcześniej Jush promował swoją usługę muralem w komiksowym stylu na jednej ze ścian Domu Towarowego Braci Jabłkowskich przy ul. Brackiej 25 w Warszawie.
Lite e-Commerce wraz z nadejściem lata wystartował z promocją dla nowych, jak i stałych użytkowników usługi. W ramach akcji każdy klient dostanie w lipcu i sierpniu nawet po 200 zł rabatu do wykorzystania w danym miesiącu. To ostatni dzwonek, żeby skorzystać z niej jeszcze w lipcu. W każdym miesiącu objętym promocją na użytkowników czeka po 10 kuponów po 10 zł na zamówienia powyżej 35 zł oraz 5 kuponów po 20 zł na zamówienia powyżej 50 zł. Przy zakupach powyżej 35 zł klienci zyskują również darmową dostawę. Niewykorzystane kupony nie przechodzą na kolejny miesiąc.