InPost poinformował o rozpoczęciu współpracy z Zalando tuż przed listopadowymi wyprzedażami. Zalando to jedna z wiodących europejskich platform modowych i lifestylowych. Korzysta z niej ponad 50 milionów klientów z 25 krajów.

InPost nawiązał współpracę z Zalando

Dzięki nawiązanej współpracy, klienci Zalando będą mogli otrzymywać swoje paczki z wykorzystaniem usług kurierskich InPost oraz sieci urządzeń paczkomat – czytamy w komunikacie.

– Jestem przekonana, że rozpoczęta z początkiem listopada współpraca dwóch kluczowych firm w swoich sektorach, Zalando i InPost będzie udana. Zalando od zawsze skutecznie tworzy przyjazną, wygodną dla konsumenta przestrzeń zakupową, która wpisuje się w klientocentryczne podejście InPost w oferowaniu szybkich i ekologicznych dostaw poprzez paczkomat – podkreśla Dagmara Brzezińska, wiceprezes zarządu InPost.

Tym samym InPost poszerza portfolio międzynarodowych firm, które umożliwiają swoim klientom odbiór zamówienia w paczkomatach. W tym obszarze firma współpracuje już m.in. z Shopee. Użytkownicy platformy mogą korzystać m.in. z tzw. ekonomicznej dostawy. Jest ona skierowana do osób, które chcąc oszczędzić akceptują nieco dłuższy czas dostawy.

– Uwzględnienie w łańcuchu dostaw Zalando sieci maszyn paczkomat oraz usług kurierskich InPost jest dla nas potwierdzeniem, że nie tylko konsumenci uważają paczkomat za komfortową formę dostawy. Także wiodące międzynarodowe firmy dostrzegają korzyści z usług świadczonych przez InPost – dodaje Dagmara Brzezińska.