W programie punkty można zdobywać nie tylko za zakupy, ale także za konkretne aktywności, takie jak np. zapisanie się do newslettera. Po osiągnięciu określonego progu punktowego odblokowywane są kolejne korzyści. Dotychczas program Zalando Plus został wprowadzony w dziewięciu krajach europejskich.
Zalando przedstawia polskim klientom program lojalnościowy Plus
Wśród benefitów znajdują się m.in. oferty specjalne i rabaty, zniżki urodzinowe, szybszy dostęp do modowych premier i hot dropów, a także ekskluzywne zaproszenia na wydarzenia.
Program Zalando Plus obejmuje również Lounge by Zalando, dzięki czemu członkowie mogą zdobywać punkty za swoją aktywność i zakupy na tej platformie, a także korzystać z benefitów, takich jak wcześniejszy dostęp do kampanii Lounge. Ta integracja ma mieć szczególne znaczenie dla polskiego rynku, gdyż Lounge by Zalando cieszy się dużym powodzeniem wśród klientów w naszym kraju.
Aby zbierać punkty, wystarczy mieć konto na Zalando. Przed ich wykorzystaniem konieczna będzie akceptacja regulaminu. Punkty można zdobywać za każdy zakup kwalifikujących się produktów oraz za określone działania, takie jak uzupełnienie profilu, subskrypcja newslettera i inne. W szczegółach potwierdzenia zamówienia (na stronie potwierdzenia, w e-mailu, w historii zamówień oraz w szczegółach zamówienia) Zalando poinformuje klienta, ile punktów otrzyma za każde działanie i ile może się ich spodziewać za dokonane zakupy.
Punkty sprawdzić można w sekcji lojalnościowej na koncie klienta, z ekranu głównego lub w wiadomościach e-mail i powiadomieniach, które wysyła serwis. Nagrody będą automatycznie dostępne podczas zakupów w sekcji lojalnościowej konta. Warto jednak zaznaczyć, że punkty tracą ważność po 12 miesiącach od ich uzyskania.
Na początku marca pisaliśmy, że AliExpress wprowadza w Polsce ofertę „Gwarancji Najlepszej Ceny” – nową funkcję, która ma umożliwiać klientom, dokonującym zakupów w kanale Big Save na AliExpress, porównywanie cen na różnych platformach e-commerce i ubieganie się o zwrot różnicy, jeśli znajdą lepszą ofertę w ciągu siedmiu dni.
Warto także przypomnieć, że w zeszłym roku InPost wprowadził zaktualizowaną wersję aplikacji InPost Mobile, w której główną nowością jest udostępnienie programu lojalnościowego. Można w nim zdobyć nagrody i niespodzianki oraz brać udział w loteriach i spersonalizowanych wyzwaniach. Jest to możliwe przez zbieranie InCoinów – punktów przyznawanych za odebrane paczki i inne aktywności związane z usługami marki.