Nowa funkcja planowanych zamówień umożliwia klientom Bolt Food zamawianie posiłków z wyprzedzeniem i składanie ich w przypadku, gdy restauracje są w pełni zarezerwowane lub z powodu dużego ruchu nie obsługują zamówień z dostawą. Funkcja planowanych zamówień jest również dostępna dla klientów Bolt Market, umożliwiając dostawę artykułów spożywczych – czytamy w komunikacie.
Bolt Food uruchamia planowanie zamówień z restauracji
W ten sposób mieszkający w sąsiedztwie zamawiający będą mogli zaplanować i zamówić z wyprzedzeniem posiłki z ulubionych restauracji oraz produkty ze sklepu. Skorzystają także kurierzy, którzy mogą zoptymalizować swoje zarobki, planując dostawy w ciągu dnia. Koszt dostawy dla planowanego zamówienia jest ustalany i komunikowany użytkownikowi podczas planowania dostawy.
– Dzięki zaplanowanym zamówieniom tworzymy lepszą ofertę zarówno dla restauracji, jak i kurierów i klientów korzystających z aplikacji Bolt Food. Nowe rozwiązanie sprawia, że restauracje mogą maksymalizować liczbę zamówień poprzez lepsze planowanie czasu pracy w kuchni, kurierzy mogą zwiększyć zyski, planując dostawy w ciągu dnia, a klienci mają łatwy dostęp do swoich ulubionych posiłków z restauracji i artykułów spożywczych z Bolt Market – komentuje Agnieszka Cebulska, Country Manager Bolt Food w Polsce.
Aby zaplanować zamówienie z restauracji lub sklepu Bolt Market, użytkownik musi wybrać (tak jak przy zwykłym zamówieniu) pozycje, które chce zamówić z wybranej restauracji lub sklepu Bolt Market. Następnie należy wybrać opcję dostawy Zaplanuj oraz wybrać datę i godzinę dostarczenia posiłku.
Planowanie zamówienia z wyprzedzeniem dostępne jest w 6 miastach, w których dostępny jest Bolt Food: Warszawie, Krakowie, Wrocławiu, Gdańsku, Łodzi i Poznaniu.