Najbliższe spotkanie poprowadzi Anna Moczulska – Senior Digital Analyst w Artegence. Ania odpowie na pytanie: Dlaczego GA4 to przyszłość analityki digitalowej?

Podczas webinaru 11 sierpnia dowiesz się:

  • Jak śledzimy użytkowników dzięki GA4?
  • Jakie są modele atrybucji i modele zbierania danych w GA4?
  • Czym różnią się od siebie narzędzia UA i GA4?
  • Dlaczego GA4 pomoże Ci urealnić dane o ruchu na stronie?
  • Jak dzięki odpowiednim ustawieniom GA4 uzyskać więcej wejść na stronę, użytkowników, konwersji, ale i realnych klientów oraz wyższą sprzedaż?

Na ostatnim spotkaniu wystąpi Paweł Dunia – UX Director w Efigence. Paweł wyjaśni: dlaczego UX musi być długofalowym procesem, a nie jednorazowym projektem.

Zapisz się na Growth Summer Days: https://www.efigence.com/growth-summer-days/  

Kolejne webinary Growth Summer Days

Co wydarzy się podczas webinaru?

  • Poznasz najnowsze podejścia do organizacji procesu UX i dowiesz się, jak go optymalnie wpisać w szerszą roadmapę działań digital marketingowych i produktowych.
  • Dowiesz się, co zyskują marki decydujące się na cykliczne ulepszanie swoich landing page’y, portali czy aplikacji pod kątem UX.
  • Zyskasz wiedzę dot. tego, jakie obszary Twoich produktów cyfrowych warto systematycznie audytować, badać i ulepszać.
  • Dowiesz się, jak inwestycja w design system obniża koszty kolejnych prac UX i developmentu.

Spotkania skierowane są do branży – osób, które na co dzień pracują przy projektach dotyczących stron, portali czy sklepów internetowych oraz aplikacji mobilnych – ale także tych, którym tematyka web analityki czy UX jest po prostu bliska. Uczestnicy dowiedzą się m.in.:

  • Jak generować wzrost sprzedaży online dzięki dobrze dopasowanej analityce
    i odpowiednio skrojonemu UX;
  • Jak zwiększyć liczbę konwersji czy zaangażowania użytkowników;
  • Jak tworzyć rozwiązania out of the box;
  • Jakie są trendy w web analityce i UX oraz przyszłość tych obszarów.

Inicjatywa Growth Summer Days ma na celu zainspirować uczestników do konkretnych działań, dzięki którym to, za co odpowiadają, będzie unikatowe. Eksperci Artegence i Efigence chcą pokazać, jak pracują i czym się kierują, tworząc strony oraz aplikacje, które sprzedają i świetnie promują produkty czy usługi. Wziąć udział w spotkaniach mogą wszyscy, którzy są zainteresowani ich tematyką.

Wydarzenie objęte jest akredytacją DIMAQ – uczestnicząc w nim, posiadacze certyfikatów otrzymują 2 punkty recertyfikacyjne. DIMAQ to międzynarodowy program weryfikacji i certyfikacji kompetencji digitalmarketingowych. Więcej informacji dimaq.pl.