Zmiana regulaminu w mPay. Powodem uruchomienie wersji Premium

Fintek
Fintek
#Fintech#Krajowa Instytucja Płatnicza
Opublikowano: 31 sierpnia 2019 Aktualizacja: 31 sierpnia 2019

mPay powiadomił użytkowników o zmianie regulaminu. Powodem jest wprowadzenie wersji Premium. Regulamin będzie obowiązywać od 24 września.

mPay to instytucja płatnicza dostarczająca popularną aplikację do zakupu biletów komunikacji miejskiej, opłacenia parkingów tudzież zakupu biletu do warszawskiego ZOO lub Tatrzańskiego Parku Narodowego. Ostatnio o mPay pisaliśmy głównie w kontekście „walki” o obsługę sprzedaży biletów parkingowych online w Warszawie, ale ostatecznie przetarg wygrał SkyCash. Na początku sierpnia mPay zapowiedział wprowadzenie nowości, które mają być dostępne po wakacjach.

Z regulaminu wynika, że użytkownicy będą mogli korzystać z aplikacji w dwóch wersjach – bezpłatnej, czyli podstawowej oraz w wersji odpłatnej zwanej dalej „Premium”. mPay. Cena – 1,99 zł miesięcznie lub 11,99 zł za rok. W ramach premium użytkownicy uzyskują dostęp do specjalnych dodatkowych ofert, wyłączenie reklam wyświetlanych w aplikacji oraz inne dodatkowe funkcje – czytamy w regulaminie.

Wygląda na to, że ekonomia subskrypcji na dobre wchodzi do naszego życia. Pionierami były takie firmy jak Netflix, Spotify czy Deezer, które pokazały, że konsumenci cenią łatwość z jaką można zapłacić za dostęp do usługi i równie wygodną możliwość rezygnacji. Potem przyszedł czas na media np. subskrypcja Wyborczej. Po kolei do tego modelu przekonywały się kolejne firmy. O tym, że coś się na rynku zmienia zaczęło się na poważnie mówić, gdy Allegro uruchomiło Allegro Smart!. Niedawno ze swoją usługą subskrypcji wystartował także Empik Premium. Możemy być pewni jednego – to dopiero początek.


Tekst chroniony prawem autorskim. Każdorazowe kopiowanie wymaga zgody redakcji.

Pokaż komentarze (0)

zmiana-regulaminu-w-mpay-powodem-uruchomienie-wersji-premium