Spółka Buycoffee.to umożliwia stawianie tzw. wirtualnych kaw, czyli wpłat na rzecz twórców, dzięki którym mogą oni rozwijać swoją działalność. Spółka na dziś zrzesza ponad 50 tys. zarejestrowanych twórców. Za pośrednictwem platformy postawiono ponad 800 tys. kaw o łącznej wartości przekraczającej 20 milionów złotych.

Serwis Buycoffee.to z nowym właścicielem

Platforma jest obecnie dedykowana głównie małym i średnim twórcom. Nowy właściciel planuje sukcesywne rozszerzanie działalności tak, by stała się ona kompleksowym narzędziem do budowania brandu osobistego w internecie. W planach jest również ekspansja na kolejne kraje oraz sektory.

– Dotychczasowe działania skupiały się głównie na szeroko rozumianych twórcach. Narzędzie ma jednak charakter uniwersalny, wobec czego można je skutecznie wykorzystać w gronie sportowców czy muzyków – nie ma tu ograniczeń – tłumaczy Szymon Janiak (zdjęcie główne).

Spółka nie planuje korzystać z kapitału oferowanego przez fundusze inwestycyjne. Skupia sią na takiej strategii rozwoju, która zapewnia systematyczny wzrost przy jednoczesnym utrzymywaniu rentowności. Spółka w 2024 według wstępnych danych osiągnęła ponad 60% wzrostu w porównaniu do roku poprzedniego – czytamy w informacji prasowej.

Ostatnio pisaliśmy, że w drodze wykupu managerskiego (MBO) właścicielskie stery w polskim venture builderze The Heart objęli dotychczasowi zarządzający spółką – Maciej Marszałek, CEO i Jędrzej Iwaszkiewicz, CCO. W nowej strukturze The Heart będzie inwestować m.in. we wsparcie rozwoju projektów w fazie pre-startup poprzez dedykowany fundusz inwestycyjny, który ma powstać w I kwartale 2025 roku.