Spółka chce pozyskać na rozwój 3 mln zł. Pozyskane środki z emisji Emplocity zamierza przeznaczyć na rozwój nowych produktów (w tym opracowanie konwersacyjnej sztucznej inteligencji wspierającej obieg informacji w przedsiębiorstwie), ekspansję oraz skalowanie sprzedaży.
Rozwiązania oparte na sztucznej inteligencji
Emplocity tworzy rozwiązania wspierające prowadzenie biznesu, oparte na sztucznej inteligencji. W swoich rozwiązaniach wykorzystuje metody głębokiego uczenia maszynowego oraz przetwarzania języka naturalnego. Zastosowane algorytmy automatyzują procesy biznesowe klientów pomagając zaoszczędzić czas i pieniądze.
Platforma Empocity z wykorzystaniem autorskich rozwiązań sztucznej inteligencji (AI) i uczenia maszynowego (ML), pozwala dostarczać rozwiązania domenowe odpowiadające na konkretne potrzeby i wyzwania klientów. Rozwiązanie łączy funkcjonalność Wirtualnego Asystenta, który wchodzi w interakcję i udziela odpowiedzi w sposób naturalny, przypominający interakcję z drugim człowiekiem oraz funkcjonalności platformy do automatyzacji procesów i wymiany wiedzy, która wykonuje określone działania w trybie 24/7.
Wśród gotowych produktów opartych na platformie Emplocity są już m.in. EMPLOBOT – chatbot automatyzujący proces rekrutacji, INTRABOT – chatbot automatyzujący komunikację wewnętrzną w firmach w wybranych obszarach (HR, Administracja, Sprzedaż, etc.), Q&A BOT – chatbot automatyzujący komunikację z klientami.
-W ostatnim czasie dokonaliśmy wielu istotnych wdrożeń dla naszych klientów. Jednym z nich jest chatbot Q&A, który powstał w celu wsparcia bieżących rekrutacji oraz usprawnienia komunikacji z kandydatami. Dzięki zastosowaniu sztucznej inteligencji Q&A BOT zautomatyzuje średnio 80 proc. zapytań trafiających do rekruterów. Natomiast wspólnie z kancelarią Lex Secure rozpoczęliśmy realizację projektu stworzenia bota prawniczego – LexBot. Na uwagę zasługuje również współpraca z Laboratorium Neuronauki Emocji i Centrum Transferu Wiedzy, będącymi częścią Uniwersytetu Humanistycznospołecznego SWPS. Wspólnie pracujemy nad stworzeniem innowacyjnego w skali świata chatbota terapeutycznego – wyjaśnił Arkadiusz Talun, CTO Emplocity.
Debiut na rynku New Connect
Zgodnie z zapowiedziami już 10 sierpnia wystartuje pierwsza transza oferty publicznej akcji Emplocity , która będzie skierowana do dużych inwestorów. 17 sierpnia br. na platformie CrowdConnect.pl rozpocznie się druga transza oferty publicznej akcji Spółki, która będzie skierowana do mniejszych inwestorów w tym indywidualnych.
W ramach kampanii crowdinvestingowej Emplocity chce pozyskać 3 mln zł. Pozyskane środki z emisji Spółka zamierza przeznaczyć na rozwój nowych produktów (m.in. na opracowanie konwersacyjnej sztucznej inteligencji wspierającej obieg informacji w przedsiębiorstwie, a także opracowanie zautomatyzowanego systemu wykorzystującego sztuczną inteligencję do wielokanałowej obsługi reklamy i operacji Real-Time-Bidding. Spółka deklaruje, że pozyskany kapitał zostanie również wykorzystany na ekspansję oraz skalowanie sprzedaży, co w ocenie Spółki może przełożyć się na wzrost przychodów Emplocity .
-Zgodnie z wcześniejszymi zapowiedziami wkrótce rozpoczniemy kampanię crowdinvestingową Emplocity. Nasza oferta może zainteresować inwestorów, którzy doskonale zdają sobie sprawę z tego jaką rolę odgrywa sztuczna inteligencja w automatyzacji i robotyzacji procesów w firmach i naszym życiu codziennym. Myślę, że polscy inwestorzy przyjmą nasze rozwiązania oraz model biznesowy dużym entuzjazmem i zaufają Emplocity. – powiedział Krzysztof Sobczak, CEO Emplocity .
Emplocity jest także w trakcie przygotowania niezbędnych dokumentów, które umożliwią jej debiut na rynku NewConnect. Po zakończeniu oferty publicznej akcji w formie crowdinvestingu i rejestracji akcji nowej emisji w Krajowym Rejestrze Sądowym, Emplocity deklaruje, że rozpocznie proces wprowadzenia akcji do obrotu na rynku NewConnect. Jeżeli Spółka spełni wszystkie formalne wymogi, to na przełomie 2021 roku i 2022 roku planuje złożenie wniosku o wprowadzenie akcji do obrotu na rynku NewConnect.