Partner serwisu Visa dla biznesu

Chatbot

Chatbot to bot internetowy wykorzystujący elementy sztucznej inteligencji do wchodzenia w interakcję z użytkownikiem. Najczęściej chodzi o odpowiedź na pytania klientów za pośrednictwem chatu w Messengerze lub WhatsApp w ramach kontaktu z obsługą klienta. Przykładowo chatbot Messenger pozwala na uzyskanie natychmiastowej odpowiedzi, złożenie zamówienia lub przyjęcia reklamacji. Chatboty są coraz częściej wykorzystywane w bankowości i w sektorze finansowym. Swoje rozwiązania wprowadza także Google i wiele innych potentatów internetowych.

Wrocław uruchomił chatbota dla mieszkańców. Odpowie na pytania o koronawirusa

3 tygodnie temu Fintek
Wrocław wdrożył chatbota do komunikacji z mieszkańcami w sprawie koronawirusa. Chatbot działa od kilku dni i już pomógł 90% użytkowników.
#Chatbot#Koronawirus

Voiceboty na fali. Inteligentne maszyny odciążają call center

3 tygodnie temu Fintek
Czy to czas voicebotów, chatbotów i innych rozwiązań AI do konwersacji z klientami, o których słyszymy od lat, a które dzisiaj okazują się być na wagę złota?
#Chatbot#Koronawirus

Santander Consumer Bank wprowadza Emplobota. Chatbot pomoże w rekrutacji

3 miesiące temu Fintek
Kandydaci do pracy w Santander Consumer Banku mogą już korzystać z Emplobota – chatbota, który ułatwia i skraca rekrutację.
#Chatbot#Santander

Pracowników CaixaBank wyszkoli sztuczna inteligencja

3 miesiące temu Fintek
Hiszpański CaixaBank wdrożył online'owy program szkoleniowy dla pracowników oparty o sztuczną inteligencję – czytamy w serwisie Finextra.
#Chatbot#Sztuczna Inteligencja

mFinanse wprowadziły pierwszego chatbota w pośrednictwie finansowym

3 miesiące temu Fintek
Startup AI ChatForce poinformował, że zaprojektowany przez nich chatbot przeszedł wszystkie testy i oficjalnie dołączył do załogi mFinanse z grupy mBanku.
#Chatbot#mBank

Ci, którym roboty zabiorą pracę, będą zarabiać więcej – prognoza na 2025 rok

4 miesiące temu Fintek
Do 2025 roku znacząco zmniejszy się zapotrzebowanie na przedstawicieli pięciu zawodów: księgowy, kasjer, recepcjonista, telemarketer, pracownik biurowy.
#Chatbot#Sztuczna Inteligencja

Ruszyła platforma do leasingu online – LeasinGOnline

4 miesiące temu Fintek
Platforma LeasinGOnline oraz GObot - pierwszy czatbot do zakupu leasingu online przez Messengera - to rozwiązania, które wprowadziła spółka GO-leasing.
#Chatbot#Fintech

4 mln zł od inwestorów dla Tidio – polskiego startupu od chatbotów

5 miesięcy temu Fintek
Tidio, polski startup, rozwijający live chat wspierany przez chatboty, pozyskał ponad 4 mln złotych od funduszu Inovo Venture Partners, przy wycenie 80 mln zł.
#Chatbot#Fundraising

BNP Paribas zbuduje platformę dla chatbotów. Pomogą startupy

9 miesięcy temu Fintek
To pierwsze tak duże zdanie dla firm, w które docelowo będzie zaangażowanych kilka departamentów banku.
#BNP Paribas#Chatbot#Start up

To już prawie rynkowy standard. Kolejny bank wykorzysta chatboty do rekrutacji

10 miesięcy temu Fintek
BNP Paribas będzie kolejnym bankiem, który wykorzysta chatboty w trakcie rekrutacji pracowników.
#BankTech#BNP Paribas#Chatbot

Roboty wspierają obsługę klienta, ale nie odbiorą pracy konsultantom

11 miesięcy temu Rafał Tomaszewski
Upowszechnianie narzędzi wykorzystujących sztuczną inteligencję zmienia charakter pracy i role pracowników działów serwisowych.
#Chatbot#Sztuczna Inteligencja

Chatboty zatrudnią pracowników w PKO Banku Polskim

1 rok temu Rafał Tomaszewski
PKO Bank Polski wykorzysta chatboty w procesie rekrutacji. Narzędzie zostało wprowadzone we współpracy ze startupem Emplocity.
#Chatbot#PKO BP

Rząd przestraszył się robotów? Nie będzie zaostrzenia zakazu handlu

1 rok temu Rafał Tomaszewski
Z opinii przygotowanej przez Biuro Analiz Sejmowych wynika, że wyborcy chcą aby sklepy były otwarte w ostatni dzień tygodnia.
#Chatbot#Niedziele handlowe

Chatbot Milla – innowacja fintech w Banku Millennium

1 rok temu Rafał Tomaszewski
Już za kilka dni klienci Banku Millennium będą mogli skorzystać z chatbota Milla, który pomoże między innymi w realizowaniu transakcji.
#Chatbot#Fintech

Masz firmę z kiepską obsługą klienta… Który chatbot jest najlepszy?

1 rok temu Piotr Koperski
Fintechy są tego najlepszym dowodem: wirtualni asystenci, emploboty, chatboty i inne rozwiązania XXI wieku to zasługa niczego innego, jak rozwoju technologii.
#Chatbot

150 mln zł oszczędności dzięki chatbotom

1 rok temu Łukasz Piechowiak
W tle gospodarki w segmencie customer service tworzy się nowa branża, z którą już niebawem styczność będzie miał każdy konsument.
#Chatbot