Partner serwisuVisa dla biznesu

Chatbot


Chatbot to bot internetowy wykorzystujący elementy sztucznej inteligencji do wchodzenia w interakcję z użytkownikiem. Najczęściej chodzi o odpowiedź na pytania klientów za pośrednictwem chatu w Messengerze lub WhatsApp w ramach kontaktu z obsługą klienta. Przykładowo chatbot Messenger pozwala na uzyskanie natychmiastowej odpowiedzi, złożenie zamówienia lub przyjęcia reklamacji. Chatboty są coraz częściej wykorzystywane w bankowości i w sektorze finansowym. Swoje rozwiązania wprowadza także Google i wiele innych potentatów internetowych.
Chatbot DHL Express odpowie na pytania klientów na WhatsAppie
13 września 2022, 14:11

DHL Express uruchamia wirtualnego asystenta w aplikacji WhatsApp. Potrafi on m.in. odnaleźć przesyłkę, podać jej status oraz wyszukać punkt partnerski firmy.

Sztuczna inteligencja w rozmowach wideo. Polski startup SmartyMeet
8 sierpnia 2022, 20:09

W ramach spółki powstaje asystent AI, który wesprze uczestników videorozmów, a docelowo samodzielnie poprowadzi spotkania sprzedażowe czy będzie pełnić funkcję doradcy klienta podczas zakupów e-commerce.

Sprzedażowy chatbot na Messengerze. Nowa wtyczka BotPay od Koda Bots
4 lutego 2022, 13:24

Jej zainstalowanie i skonfigurowanie automatycznie stworzy chatbota połączonego ze stroną danego sklepu na Facebooku.

Chatbot od KNF opowie o kryptowalutach, crowdfundingu i chmurze
3 lutego 2022, 10:53

Bot nazywa się FinTechASystent. Wykorzystuje on silnik przetwarzania języka naturalnego oraz sztuczną inteligencję.

TU Zdrowie stawia na voicebota od Asseco
12 stycznia 2022, 14:12

Inteligentna Głosowa Asystentka (IGA) ma za zadanie przyspieszyć proces obsługi klienta.