Partner serwisuVisa dla biznesu

Chatbot


Chatbot to bot internetowy wykorzystujący elementy sztucznej inteligencji do wchodzenia w interakcję z użytkownikiem. Najczęściej chodzi o odpowiedź na pytania klientów za pośrednictwem chatu w Messengerze lub WhatsApp w ramach kontaktu z obsługą klienta. Przykładowo chatbot Messenger pozwala na uzyskanie natychmiastowej odpowiedzi, złożenie zamówienia lub przyjęcia reklamacji. Chatboty są coraz częściej wykorzystywane w bankowości i w sektorze finansowym. Swoje rozwiązania wprowadza także Google i wiele innych potentatów internetowych.
Czatbot HR pomaga pracownikom w PZU
September 20, 2021, 12:12 PM

PZU zakończył z powodzeniem testy czatbota w Obszarze HR. W ciągu kilku miesięcy pilotażu sztuczna inteligencja udzieliła odpowiedzi na prawie 15 tysięcy zapytań, rozmawiając z ponad 5 tysiącami pracowników.

InfoNina, voicebot Alior Banku, zyskuje nowe umiejętności
August 11, 2021, 12:34 PM

Voicebot InfoNina wspomaga klientów Alior Banku już od pół roku, co wpłynęło na usprawnienie obsługi. Aktualnie prawie 10 proc. wszystkich klientów kontaktujących się z Infolinią rozmawia wyłącznie z InfoNiną.

10 sierpnia wystartuje oferta publiczna akcji Emplocity
August 4, 2021, 5:01 PM

Emplocity SA rozpocznie 10 sierpnia ofertę publiczną akcji, podzieloną na dwie transze. Na początek wystartuje ta skierowana do dużych inwestorów.

Emplocity wdraża chatbota do komunikacji z kandydatami do pracy
July 27, 2021, 3:58 PM

Emplocity opracowało chatbota Q&A w celu wsparcia bieżących rekrutacji oraz usprawnienia komunikacji z kandydatami.

Bot terapeutyczny od Emplocity zadba o psychikę młodych osób
July 22, 2021, 12:58 PM

Emplocity wspólnie z Laboratorium Neuronauki Emocji i Centrum Transferu Wiedzy pracuje nad stworzeniem innowacyjnego chatbota terapeutycznego.