Chatbot
Chatbot Compas ma ok. 1 tys. użytkowników miesięcznie. Narzędzie wspiera lokalnych artystów. Chatboty w samorządach będą coraz potrzebniejsze.
Movens VC zastrzegł sobie przy tym prawo do pierwszeństwa w finansowaniu w kolejnej rundzie, do łącznej kwoty 5 mln zł.
Chatboty nie pojawiły się w tym roku - o uwagę odbiorców walczą od dobrych kilku lat. Miały już swoje wzloty i upadki, ale pandemia pokazała, że są one potrzebne i użyteczne.
Boty, które pomagają w kontakcie z firmami celem uzyskania zwrotów np. za bilety lotnicze czy wysyłające wnioski o umorzenie mandatów. Nadchodzą roboprawnicy XXI wieku.
Wrocław wdrożył chatbota do komunikacji z mieszkańcami w sprawie koronawirusa. Chatbot działa od kilku dni i już pomógł 90% użytkowników.
Czy to czas voicebotów, chatbotów i innych rozwiązań AI do konwersacji z klientami, o których słyszymy od lat, a które dzisiaj okazują się być na wagę złota?
Kandydaci do pracy w Santander Consumer Banku mogą już korzystać z Emplobota – chatbota, który ułatwia i skraca rekrutację.
Hiszpański CaixaBank wdrożył online'owy program szkoleniowy dla pracowników oparty o sztuczną inteligencję – czytamy w serwisie Finextra.
Startup AI ChatForce poinformował, że zaprojektowany przez nich chatbot przeszedł wszystkie testy i oficjalnie dołączył do załogi mFinanse z grupy mBanku.
Do 2025 roku znacząco zmniejszy się zapotrzebowanie na przedstawicieli pięciu zawodów: księgowy, kasjer, recepcjonista, telemarketer, pracownik biurowy.
Platforma LeasinGOnline oraz GObot - pierwszy czatbot do zakupu leasingu online przez Messengera - to rozwiązania, które wprowadziła spółka GO-leasing.
Tidio, polski startup, rozwijający live chat wspierany przez chatboty, pozyskał ponad 4 mln złotych od funduszu Inovo Venture Partners, przy wycenie 80 mln zł.
To pierwsze tak duże zdanie dla firm, w które docelowo będzie zaangażowanych kilka departamentów banku.
BNP Paribas będzie kolejnym bankiem, który wykorzysta chatboty w trakcie rekrutacji pracowników.
Upowszechnianie narzędzi wykorzystujących sztuczną inteligencję zmienia charakter pracy i role pracowników działów serwisowych.
PKO Bank Polski wykorzysta chatboty w procesie rekrutacji. Narzędzie zostało wprowadzone we współpracy ze startupem Emplocity.
Z opinii przygotowanej przez Biuro Analiz Sejmowych wynika, że wyborcy chcą aby sklepy były otwarte w ostatni dzień tygodnia.
Już za kilka dni klienci Banku Millennium będą mogli skorzystać z chatbota Milla, który pomoże między innymi w realizowaniu transakcji.
Fintechy są tego najlepszym dowodem: wirtualni asystenci, emploboty, chatboty i inne rozwiązania XXI wieku to zasługa niczego innego, jak rozwoju technologii.
W tle gospodarki w segmencie customer service tworzy się nowa branża, z którą już niebawem styczność będzie miał każdy konsument.