Partner serwisuVisa dla biznesu

Chatbot


Chatbot to bot internetowy wykorzystujący elementy sztucznej inteligencji do wchodzenia w interakcję z użytkownikiem. Najczęściej chodzi o odpowiedź na pytania klientów za pośrednictwem chatu w Messengerze lub WhatsApp w ramach kontaktu z obsługą klienta. Przykładowo chatbot Messenger pozwala na uzyskanie natychmiastowej odpowiedzi, złożenie zamówienia lub przyjęcia reklamacji. Chatboty są coraz częściej wykorzystywane w bankowości i w sektorze finansowym. Swoje rozwiązania wprowadza także Google i wiele innych potentatów internetowych.
Polski startup SetiOne wchodzi na rynek Bliskiego Wschodu
June 14, 2021, 12:19 PM

Polski startup wchodzi do Zjednoczonych Emiratów Arabskich z funduszem inwestycyjnym Seed Group należącym do szejka Saeeda bin Ahmeda Al Maktoum.

Chatbot pomoże Nationale-Nederlanden z rekrutacją
May 24, 2021, 3:33 PM

Nationale-Nederlanden nawiązał współpracę z Emplocity, dostawcą usługi inteligentnego chatbota. Będzie on pomagał pracownikom działu HR w znalezieniu kandydatów.

Chatbot od SAS pomoże ofiarom oszustwa bankowego
May 18, 2021, 5:10 PM

SAS podjął współpracę z Identity Theft Resource Center (ITRC) aby stworzyć wirtualnego asystenta, który będzie pomagać ofiarom oszustw. Chatbot ViViAN pomaga ofiarom oszustwa zgłosić przestępstwo.

W pandemii liczba połączeń na infolinie wzrosła aż o 80 proc. Pomóc mogą boty
May 10, 2021, 1:44 PM

W polskich centrach telefonicznych pracuje nawet 25 tys. konsultantów, a rynek call center w Polsce jest wart ponad miliard złotych.

Polacy polubili cyfrowe kanały obsługi klienta
April 19, 2021, 11:17 AM

86% Polaków wykorzystywało w ciągu ostatnich 12 miesięcy zdalne kanały do komunikacji z firmami – wynika z badania „Jak Polacy korzystają z kanałów cyfrowych”. Ponad 80% respondentów pozytywnie ocenia taką formę kontaktu.