Chatbot


Chatbot to bot internetowy wykorzystujący elementy sztucznej inteligencji do wchodzenia w interakcję z użytkownikiem. Najczęściej chodzi o odpowiedź na pytania klientów za pośrednictwem chatu w Messengerze lub WhatsApp w ramach kontaktu z obsługą klienta. Przykładowo chatbot Messenger pozwala na uzyskanie natychmiastowej odpowiedzi, złożenie zamówienia lub przyjęcia reklamacji. Chatboty są coraz częściej wykorzystywane w bankowości i w sektorze finansowym. Swoje rozwiązania wprowadza także Google i wiele innych potentatów internetowych.
9 grudnia 2022, 17:09
Chatbot Santandera odpowiedział na ponad 1 mln pytań klientów

Baza wiedzy Santiego pozwala m.in. na pomoc w otwarciu konta na selfie, obsłudze BLIKA, rejestracji urządzenia czy otwarcia konta dla dziecka.

13 września 2022, 14:11
Chatbot DHL Express odpowie na pytania klientów na WhatsAppie

DHL Express uruchamia wirtualnego asystenta w aplikacji WhatsApp. Potrafi on m.in. odnaleźć przesyłkę, podać jej status oraz wyszukać punkt partnerski firmy.

8 sierpnia 2022, 20:09
Sztuczna inteligencja w rozmowach wideo. Polski startup SmartyMeet

W ramach spółki powstaje asystent AI, który wesprze uczestników videorozmów, a docelowo samodzielnie poprowadzi spotkania sprzedażowe czy będzie pełnić funkcję doradcy klienta podczas zakupów e-commerce.

4 lutego 2022, 13:24
Sprzedażowy chatbot na Messengerze. Nowa wtyczka BotPay od Koda Bots

Jej zainstalowanie i skonfigurowanie automatycznie stworzy chatbota połączonego ze stroną danego sklepu na Facebooku.

3 lutego 2022, 10:53
Chatbot od KNF opowie o kryptowalutach, crowdfundingu i chmurze

Bot nazywa się FinTechASystent. Wykorzystuje on silnik przetwarzania języka naturalnego oraz sztuczną inteligencję.

Ikona podcastyOstatnie podcasty
Czy dowód i paszport można wyrzucić do kosza? [Podcast]
Quo vadis branży pośrednictwa finansowego? [Wideo]
Bezpiecznie w paperless? O metodach weryfikacji tożsamości w biznesie [Wideo]
Omnichannel w ubezpieczeniach. Punkta wytycza trendy [Wideo]
Ruszył Ekosystem FinTech Poland. Co to oznacza dla rynku? [Wideo]
Podcasty