Chatbot
Chatbot to bot internetowy wykorzystujący elementy sztucznej inteligencji do wchodzenia w interakcję z użytkownikiem. Najczęściej chodzi o odpowiedź na pytania klientów za pośrednictwem chatu w Messengerze lub WhatsApp w ramach kontaktu z obsługą klienta. Przykładowo chatbot Messenger pozwala na uzyskanie natychmiastowej odpowiedzi, złożenie zamówienia lub przyjęcia reklamacji. Chatboty są coraz częściej wykorzystywane w bankowości i w sektorze finansowym. Swoje rozwiązania wprowadza także Google i wiele innych potentatów internetowych.
Sprzedażowy chatbot na Messengerze. Nowa wtyczka BotPay od Koda Bots
Jej zainstalowanie i skonfigurowanie automatycznie stworzy chatbota połączonego ze stroną danego sklepu na Facebooku.
Chatbot od KNF opowie o kryptowalutach, crowdfundingu i chmurze
Bot nazywa się FinTechASystent. Wykorzystuje on silnik przetwarzania języka naturalnego oraz sztuczną inteligencję.
TU Zdrowie stawia na voicebota od Asseco
Inteligentna Głosowa Asystentka (IGA) ma za zadanie przyspieszyć proces obsługi klienta.
Credit Agricole wdraża chatbota Q&A od Emplocity
Chatbot ma stanowić wsparcie dla działu HR. Funkcja Q&A pozwoli kandydatom do pracy w banku zapytać o kwestie związane z zatrudnieniem.
mBank uruchamia voicebota na infolinii
Dzięki wdrożeniu nowej technologii bank chce skrócić czas odbioru połączenia, a tym samym ułatwić dostęp do infolinii. Na początek voicebot będzie mógł zrealizować 7 dyspozycji.