Chatbot

Chatbot to bot internetowy wykorzystujący elementy sztucznej inteligencji do wchodzenia w interakcję z użytkownikiem. Najczęściej chodzi o odpowiedź na pytania klientów za pośrednictwem chatu w Messengerze lub WhatsApp w ramach kontaktu z obsługą klienta. Przykładowo chatbot Messenger pozwala na uzyskanie natychmiastowej odpowiedzi, złożenie zamówienia lub przyjęcia reklamacji. Chatboty są coraz częściej wykorzystywane w bankowości i w sektorze finansowym. Swoje rozwiązania wprowadza także Google i wiele innych potentatów internetowych.

Roboty wspierają obsługę klienta, ale nie odbiorą pracy konsultantom

3 tygodnie temu Rafał Tomaszewski
Upowszechnianie narzędzi wykorzystujących sztuczną inteligencję zmienia charakter pracy i role pracowników działów serwisowych.
#Chatbot#Sztuczna Inteligencja

Rząd przestraszył się robotów? Nie będzie zaostrzenia zakazu handlu

4 miesiące temu Rafał Tomaszewski
Z opinii przygotowanej przez Biuro Analiz Sejmowych wynika, że wyborcy chcą aby sklepy były otwarte w ostatni dzień tygodnia.
#Chatbot#Niedziele handlowe

Chatbot Milla – innowacja fintech w Banku Millennium

5 miesięcy temu Rafał Tomaszewski
Już za kilka dni klienci Banku Millennium będą mogli skorzystać z chatbota Milla, który pomoże między innymi w realizowaniu transakcji.
#Chatbot#Fintech

Masz firmę z kiepską obsługą klienta… Który chatbot jest najlepszy?

7 miesięcy temu Piotr Koperski
Fintechy są tego najlepszym dowodem: wirtualni asystenci, emploboty, chatboty i inne rozwiązania XXI wieku to zasługa niczego innego, jak rozwoju technologii.
#Chatbot

150 mln zł oszczędności dzięki chatbotom

7 miesięcy temu Łukasz Piechowiak
W tle gospodarki w segmencie customer service tworzy się nowa branża, z którą już niebawem styczność będzie miał każdy konsument.
#Chatbot

Emploboty rekrutują w polskich firmach. Przykładem Aviva

8 miesięcy temu Piotr Koperski
Na koncie społecznościowym Aviva Kariera poinformowano, że firma rozpoczęła proces rekrutacyjny za pomocą chatbotów.
#Chatbot

Chatboty rozwiązaniem dla Twojego biznesu w XXI wieku

8 miesięcy temu Piotr Koperski
Wirtualni asystenci pozwalają zredukować liczbę zgłoszeń i telefonów na infolinię o 40%, a całkowity koszt obsługi klienta może zostać zmniejszony nawet o 25%.
#Chatbot

Czy chatboty powinny przestrzegać RODO?

8 miesięcy temu Łukasz Piechowiak
Już pisałem, że RODO popsuło Internet. Ciekawe kiedy stanie się oficjalną barierą do rozwoju fintechów.
#Chatbot

Czy chatboty całkowicie przejmą obsługę klienta?

9 miesięcy temu Rafał Tomaszewski
W ostatnich kilkunastu miesiącach chatboty na nowo zdefiniowały komunikację marki z odbiorcami. Co przyniesie połączenie optymalizacji i sztucznej inteligencji?
#Chatbot

6 mld dolarów. Tyle zaoszczędzą w tym roku banki dzięki chatbotom

10 miesięcy temu Łukasz Piechowiak
Według najnowszych danych firmy analitycznej Juniper Research, wdrożenie chatbotów pozwoli oszczędzić bankom tylko w tym roku co najmniej 6 mld dolarów.
#Chatbot

Rynek chatbotów będzie wart ponad 1,3 bln dolarów

10 miesięcy temu Rafał Tomaszewski
Zgodnie z ostatnią predykcją firmy Global Market Insights, światowy rynek wirtualnych konsultantów będzie rósł w błyskawicznym tempie.
#Chatbot

21% konsumentów korzysta z chatbotów

12 miesięcy temu Asia Stankiewicz
Już 21% kosnumentów w Europie skorzystało z usług głosowych lub tekstowych asystentów podczas robienia zakupów online.
#Chatbot

GPW wdraża pierwszego chatbota

1 rok temu Asia Stankiewicz
Umożliwia on inwestorom szybki dostęp do indeksów i notowań spółek oraz udostępnia najnowsze wiadomości rynkowe z Polskiej Agencji Prasowej.
#Chatbot

Chatbot odpowie na pytania klientów ING

1 rok temu Rafał Tomaszewski
ING Bank Śląski udostępnił system konwersacyjny Mój Asystent, który odpowiada na pytania klientów korzystających z bankowości internetowej Moje ING. Chatbot porozumiewa [...]
#Chatbot

175 mld $ oszczędności dzięki chatbotom

1 rok temu Asia Stankiewicz
Jak wynika z analiz firmy Forrester, dbanie o wysoką jakość obsługi klienta i jak najlepsze doświadczenia z interakcji pomiędzy firmą a odbiorcą, jest priorytetem dla aż [...]
#Chatbot

Ofensywa chatbotów – neutralne genderowo i dowcipne

2 lata temu Łukasz Piechowiak
Chatoboty takie jak Eno, Eva lub te instalowane na Messengerze prawdopodobnie zrewolucjonizują bankowość konsumencką. Już 20% Europejczyków używa w codziennej komunikacji [...]
#Chatbot