Partner serwisuVisa dla biznesu

Chatbot


Chatbot to bot internetowy wykorzystujący elementy sztucznej inteligencji do wchodzenia w interakcję z użytkownikiem. Najczęściej chodzi o odpowiedź na pytania klientów za pośrednictwem chatu w Messengerze lub WhatsApp w ramach kontaktu z obsługą klienta. Przykładowo chatbot Messenger pozwala na uzyskanie natychmiastowej odpowiedzi, złożenie zamówienia lub przyjęcia reklamacji. Chatboty są coraz częściej wykorzystywane w bankowości i w sektorze finansowym. Swoje rozwiązania wprowadza także Google i wiele innych potentatów internetowych.
Sprzedażowy chatbot na Messengerze. Nowa wtyczka BotPay od Koda Bots
4 lutego 2022, 13:24

Jej zainstalowanie i skonfigurowanie automatycznie stworzy chatbota połączonego ze stroną danego sklepu na Facebooku.

Chatbot od KNF opowie o kryptowalutach, crowdfundingu i chmurze
3 lutego 2022, 10:53

Bot nazywa się FinTechASystent. Wykorzystuje on silnik przetwarzania języka naturalnego oraz sztuczną inteligencję.

TU Zdrowie stawia na voicebota od Asseco
12 stycznia 2022, 14:12

Inteligentna Głosowa Asystentka (IGA) ma za zadanie przyspieszyć proces obsługi klienta.

Credit Agricole wdraża chatbota Q&A od Emplocity
4 listopada 2021, 16:36

Chatbot ma stanowić wsparcie dla działu HR. Funkcja Q&A pozwoli kandydatom do pracy w banku zapytać o kwestie związane z zatrudnieniem.

mBank uruchamia voicebota na infolinii
20 października 2021, 13:08

Dzięki wdrożeniu nowej technologii bank chce skrócić czas odbioru połączenia, a tym samym ułatwić dostęp do infolinii. Na początek voicebot będzie mógł zrealizować 7 dyspozycji.