Chatbot
Chatbot to bot internetowy wykorzystujący elementy sztucznej inteligencji do wchodzenia w interakcję z użytkownikiem. Najczęściej chodzi o odpowiedź na pytania klientów za pośrednictwem chatu w Messengerze lub WhatsApp w ramach kontaktu z obsługą klienta. Przykładowo chatbot Messenger pozwala na uzyskanie natychmiastowej odpowiedzi, złożenie zamówienia lub przyjęcia reklamacji. Chatboty są coraz częściej wykorzystywane w bankowości i w sektorze finansowym. Swoje rozwiązania wprowadza także Google i wiele innych potentatów internetowych.
Voicebot na infolinii obsłuży klientów banków spółdzielczych BPS
Pola obsłuży klientów w sprawach związanych z kartami płatniczymi. Dostawcą usługi jest ITCARD.
GPTBot - nowe narzędzie OpenAI do scrapowania danych
OpenAI uruchamia GPTBota wraz ze szczegółowymi informacjami na temat możliwości ograniczania dostępu do udostępniania danych.
InfoNina w Alior Banku dostępna także na chacie
Trwają prace nad implementacją InfoNiny w aplikacji mobilnej oraz bankowości internetowej.
Zalando wprowadza pierwszego asystenta mody opartego na technologii ChatGPT
Zalando robi krok w kierunku rozwoju przyszłych funkcjonalności, takich jak np. porady dotyczące mody i urody lub tworzenie całych stylizacji.
Chatbot Santandera odpowiedział na ponad 1 mln pytań klientów
Baza wiedzy Santiego pozwala m.in. na pomoc w otwarciu konta na selfie, obsłudze BLIKA, rejestracji urządzenia czy otwarcia konta dla dziecka.
PARTNERZY:
Ostatnie podcastyPodcasty