Nowe partnerstwo umożliwia przedsiębiorstwom łączenie płatności online i offline w ramach rozwiązania unifed commerce oferowanego przez Adyen. Dzięki temu można lepiej monitorować zachowania zakupowe klientów, zwiększać konwersję, czy ochronę przed fraudami – zapewnia fintech w komunikacie.
Współpraca Adyen i Adobe Commerce
Dodatkowo przedsiębiorstwa korzystające z platformy Adobe Commerce mogą wykorzystać wiodące rozwiązania Adyen w zakresie procesu płatności, ochrony przed oszustwami, optymalizacji konwersji oraz dostępu do danych, aby zapewnić swoim klientom niezapomniane doświadczenia zakupowe.
– Adobe Commerce rozszerza ekosystem, by wspierać globalne przedsiębiorstwa działające w modelu wielokanałowym. Dzięki współpracy z Adyen jesteśmy w stanie zapewnić elastyczne i skalowalne rozwiązania płatnicze wszędzie tam, gdzie nasi klienci prowadzą działalność – mówi Jason Knell, starszy dyrektor ds. partnerstw w zakresie treści i handlu w Adobe.
Adyen to jeden z największych fintechów na świecie, oferujący rozwiązania z zakresu przetwarzania płatności.. Spółka współpracuje z takimi markami, jak Meta, Notino, Żabka, Uber, H&M, Pyszne.pl czy Microsoft. Kilka miesięcy temu pisaliśmy, że Adyen zwiększa swoją obecność w Europie Środkowo-Wschodniej, otwierając biuro w Pradze. Firma posiada także swoją placówkę w Warszawie.