Po przesłaniu zdjęcia lub załącznika Asystent automatycznie uzupełni dane, a użytkownik jedynie sprawdza ich poprawność i autoryzuje przelew wybraną metodą.
Automatyzacja płatności za faktury w Nest Banku
Nest Bank zapowiada, że to dopiero początek. W 2025 roku N!Asystent zyska kolejne funkcje. W planach jest m.in. obsługa wniosków i dyspozycji klienta, czyli obszar samoobsługi – czytamy w komunikacie.
N!Asystent to wirtualny agent klienta zasilany sztuczną inteligencją, dostępny w aplikacji mobilnej Nest Banku. Działa na modelu GPT 4o w ramach Microsoft Azure OpenAI i korzysta z regulaminów, cenników oraz informacji produktowych banku.
Rozumie język naturalny i wspiera klientów w codziennym zarządzaniu finansami. Pomaga w zlecaniu przelewów, obsługuje polecenia głosowe, umawia spotkania z doradcą oraz analizuje finanse, przedstawiając je w formie wykresów. Teraz umożliwia także skanowanie faktur i ich automatyczną płatność.
Pod koniec zeszłego roku pisaliśmy, że Nest Bank odświeżył swoją aplikację mobilną. W nowej wersji klienci banku zobaczą zmieniony design, i nową nawigację. Wśród nowych funkcji znajdziemy m.in. podgląd subskrypcji oraz biometryczną autoryzację transakcji. Klient może teraz nie tylko logować się za pomocą biometrii. W nowej wersji aplikacji zatwierdzi też odciskiem palca lub skanem twarzy przelewy i transakcje BLIKIEM.