Popularność różnego rodzaju programów lojalnościowych ciągle rośnie. Jak pokazują dane badania przeprowadzonego przez SW Research na zlecenie Allegro, ponad osiem na dziesięć osób jest ich aktywnymi użytkownikami, a aż 3/4 badanych deklaruje, że regularnie korzysta z maksymalnie 5 programów lojalnościowych.

Festiwal zakupowy Smart Week od Allegro

Co nas do tego przekonuje? Przede wszystkim różnego rodzaju korzyści (83%) płynące z bycia częścią programów lojalnościowych. Jest to według badanych również dobry sposób na oszczędzanie (81%). W całym procesie zakupowym kluczowymi aspektami są oszczędności na kosztach dostawy i wygodny proces zakupowy. Na podstawie często wykorzystywanych programów lojalnościowych, badani najlepiej (82%) oceniają możliwość korzystania z aplikacji mobilnej, a co piąty z nich sprawdza okazje i korzysta z programów w trakcie każdych zakupów.

W trakcie trwania festiwalu na użytkowników Allegro Smart! czekają różne okazje. Codziennie, od 6 do 22 maja, klienci mogą skorzystać z okazji dostępnych tylko w aplikacji, w cenach obniżonych nawet o 50%, włączając w to również jedną ofertę dziennie tylko za 1 zł. Część najlepszych ofert będzie dostępna od 10 maja przed oficjalnym startem tylko dla klientów z aktywną usługą.

Przy okazji firma przypomina też o funkcjonalnościach Allegro Pay. Usługa pozwala na odroczenie płatności o 30 dni, RRSO 0%. Dodatkowo, podczas festiwalu Allegro Smart! klienci mogą skorzystać z oferty 5 rat 0% (RRSO 0%) na zakupy na platformie powyżej 200 zł z metodą płatności Allegro Pay. Ta opcja będzie dostępna na ofertach oznaczonych Smart! Week i Smart! Only.