W ramach usług międzynarodowych w aplikacji, DPD Polska obsługuje także dostawy do Austrii, Chorwacji, Portugalii, Węgier, Hiszpanii, Włoch, Francji, Niemiec, Czech, Belgii, Holandii, Słowacji, Litwy, Łotwy i Estonii.
Co nowego w aplikacji DPD Mobile?
Aplikacja DPD Mobile pod koniec 2024 roku przekroczyła łącznie liczbę 6 mln pobrań z Google Play i App Store. Za jej pomocą klienci mają dostęp do ponad 110 tysięcy punktów DPD Pickup w Europie, w tym ponad 31 tys. w całej Polsce, a za usługi mogą płacić z wykorzystaniem BLIKA, Google Pay i Apple Pay.
Z poziomu DPD Mobile można także uzyskać numer telefonu do kuriera, śledzić przesyłkę w czasie rzeczywistym, czy przekierować paczkę lub udostępnić zarządzanie nią innej osobie, która posiada DPD Mobile. W aplikacji dostępna jest także mapa punktów i automatów paczkowych DPD Pickup oraz opcja wysyłek krajowych i międzynarodowych, bez etykiety, w tym: przesyłki do 20 krajów Europy w cenie od 30 zł, przesyłki krajowe pomiędzy punktami DPD Pickup w cenie 10 zł, a z punktu DPD Pickup na adres w cenie 15 zł.
Ostatnio pisaliśmy, że Planet Pay rozszerzył współpracę z DPD Polska, wdrażając aplikację płatniczą POSapp na urządzeniach kurierskich Zebra. Już od sierpnia 2024 roku kurierzy DPD testowali nowe rozwiązanie, które obecnie działa na 11 tys. urządzeń, co ma czynić je jednym z największych projektów typu softpos w Europie. Aplikacja Planet Pay POSapp została zintegrowana z aplikacją kurierską DPD, co miało ułatwić proces płatności – kwota transakcji automatycznie trafia do aplikacji, eliminując potrzebę manualnego wprowadzania danych.