– W udostępnionej wersji użytkownicy znajdą wiele udogodnień i przydatnych funkcji, które nie tylko usprawnią przebieg zakupów w sklepach online eobuwie.pl, ale także pomogą nam dotrzeć do klientów z jeszcze bardziej spersonalizowaną ofertą – mówi Bartłomiej Sobczak, dyrektor ds. Rozwoju Platform e-commerce w Modivo.
Nowa wersja aplikacji eobuwie.pl już dostępna
Aplikacja zyskała nową szatę graficzną. Odświeżona została także opcja „Rezerwuj i Przymierz”. Użytkownicy będą otrzymywać spersonalizowane modowe inspiracje. Zastosowanie algorytmów sztucznej inteligencji pozwoli analizować poprzednie wybory zakupowe klientów.
Zarówno w salonach, jak i w aplikacji, klienci będą otrzymywać rekomendację produktów, które odpowiadają ich preferencjom, jednocześnie pozwalając na szybsze znalezienie artykułów. Co istotne, od teraz będą one pojawiać się na stronie głównej aplikacji, bezpośrednio po zalogowaniu – czytamy w komunikacie.
– Oprócz wymienionych innowacji, personalizacja aplikacji mobilnej eobuwie.pl dotyczy także udogodnień związanych z dostawą przesyłek. Użytkownicy zyskali możliwość wyszukania znajdujących się w pobliżu paczkomatów na podstawie mapy, jak i listy wszystkich dostępnych punktów – dodaje Bartłomiej Sobczak.
Po udostępnieniu nowej aplikacji przez pewien czas klienci będą mogli używać jej starszej wersji. Nowi klienci mają możliwość pobrania wyłącznie najnowszej wersji aplikacji.
Polacy polubili m-commerce
Kanały mobilne generują już 80 proc. sprzedaży online w całej sieci eobuwie.pl. Jak wynika z badania „Digital 2022” zrealizowanego przez Hootsuite, Polacy korzystają z internetu średnio przez 6 godzin i 39 minut dziennie, a przez blisko 3 godziny używają w tym celu smartfonów.
– M-commerce rośnie w siłę. Wskazuje nam to kierunek dalszego rozwoju opartego na łączeniu światów online i offline. Analizując zachowania oraz potrzeby naszych klientów, przeprowadziliśmy gruntowną metamorfozę aplikacji eobuwie.pl – mówi Jakub Kaczmarski, Chief Technology Officer w Modivo.