Za pośrednictwem InPost Mobile można nadawać i odbierać przesyłki w paczkomatach, a także korzystać z innych usług oferowanych przez polską firmę.

Aplikacja InPost Mobile coraz popularniejsza

– Aplikacja InPost Mobile pozwala klientom zarządzać przesyłkami i korzystać z coraz szerszego wachlarza usług dodatkowych. Aż 9,3 mln aktywnych klientów jest dowodem na to, jak nasza ciągła praca nad wprowadzaniem nowych usług zostaje doceniona. Już wkrótce użytkownicy naszej aplikacji mogą spodziewać się kolejnych nowych funkcjonalności – podkreśla Rafał Brzoska, prezes InPost.

Na początku stycznia aplikacja InPost Mobile wzbogaciła się o nową funkcjonalność, „szybkie zwroty”. Te wykonuje się tylko z jej użyciem, bez konieczności drukowania etykiet. Każdy użytkownik aplikacji może dokonywać zwrotów bezpośrednio z aplikacji mobilnej, zaraz po odbiorze paczki. Zwracany towar można nadać w dowolnym Paczkomacie. Dodatkowo klient od razu może śledzić w aplikacji drogę powrotną paczki do nadawcy.

Użytkownicy aplikacji InPost Mobile mogą też korzystać z usługi dla osób niewysokich i osób z niepełnosprawnościami – Strefa Ułatwionego Dostępu. Opcja ta zapewnia dostarczanie paczek do niżej położonych skrytek w Paczkomatach, na wysokości pomiędzy 30 a 150 cm. Opcja jest dostępna tylko w aplikacji InPost Mobile.

Niedawno pisaliśmy na Fintek.pl o ważnej współpracy InPostu. Firma podpisała bowiem pięcioletnią umowę partnerską z Vinted. Tym samym spółki będą świadczyć połączone usługi m.in. w Wielkiej Brytanii, Włoszech, Belgii, Holandii, Portugalii i Hiszpanii oraz Mondial Relay we Francji.

– Ogromna popularność aplikacji InPost umożliwiającej błyskawiczne wysłanie paczek za pośrednictwem paczkomatów nie jest zaskoczeniem. Polacy pokochali to rozwiązanie, będące obecnie wygodną alternatywą dla standardowych kurierów. Nowa funkcjonalność szybkich zwrotów, a także poszerzanie działalności o współprace z kolejnymi podmiotami, jak wspomniana umowa z Vinted pokazuje, że InPost nie spoczywa na laurach i cały czas ma ochotę na więcej. Sam jestem aktywnym użytkownikiem i trzymam kciuki za dalszy rozwój. Cieszę się, że mamy w Polsce marki, które popychają technologiczny świat do przodu. – komentuje Bartosz Witczak, Partner Account Manager w Tpay.