Na początku lutego, Apple poinformował o planach wdrożenia usługi Tap to Pay (dotknij, aby zapłacić). Opcja pozwala sprzedawcom przyjmować płatności za pomocą iPhone’a. Rozwiązanie jest już dostępne w Stanach Zjednoczonych dzięki platformie Stripe.
Młodzież w USA stawia na Apple Pay
Spośród 7100 nastolatków zapytanych o aplikacje płatnicze przez Piper Sandler Apple Pay miał najwięcej miesięcznych użytkowników. Według danych statystycznych około 86% nastolatków w USA korzysta z IPhone’a. Wskaźnik penetracji wyniósł 23%, plasując powyższą aplikację przed rozwiązaniami Venmo, Cash App i PayPal.
Wysunęło to aplikację od Apple na prowadzenie pomimo, że według ankiety zdecydowana większość nadal regularnie korzysta z gotówki. Aż 89% nastolatków ze Stanów Zjednoczonych twierdzi, że używało papierowych pieniędzy w ostatnim miesiącu, w porównaniu z 83% w poprzednim roku. Widoczna jest zatem tendencja wzrostowa.
Badanie pokazuje również, że Meta i inne firmy technologiczne mają wiele pracy, aby przekonać nastolatków do Metaverse, przy czym 48% twierdzi, że nie są pewni tego lub nie są nim zainteresowani.
Pozostając w tematyce badań, TikTok zrealizował pod koniec zeszłego roku globalne badania dotyczące zachowań młodzieży. Jego celem było lepsze zrozumienie zaangażowania w potencjalnie szkodliwe wyzwania i fałszywe treści. Warto się zapoznać z wynikami, które spowodowały wprowadzenie dodatkowych zabezpieczeń w aplikacji.