Automarket.pl jest platformą zintegrowaną ze zdalnymi kanałami obsługi w banku, czyli serwisem internetowym iPKO i aplikacją mobilną IKO. Od startu serwisu za jego pośrednictwem sprzedano ponad 10 tys. aut o wartości prawie 700 mln złotych, a 8 na 10 transakcji dotyczyło finansowania w postaci wynajmu długoterminowego lub leasingu.

Automarket od PKO BP stawia na salony sprzedaży

Celem Automarket.pl na 2023 jest poziom 4,5 tys. sprzedanych aut. W kolejnych latach serwis planuje dalsze wzrosty sprzedaży, co ma być możliwe przede wszystkim dzięki działaniom marketingowo-brandowym, dalszej integracji z kanałami PKO Banku Polskiego oraz uruchomieniu stacjonarnych punktów sprzedaży.

W komunikacie czytamy, że w ciągu roku Automarket planuje otworzyć pierwsze stacjonarne punkty sprzedaży, w których klienci będą mogli obejrzeć samochody oraz umówić się na jazdę próbną. Równocześnie platforma chce pogłębiać współpracę z PKO Bankiem Polskim, aby skuteczniej docierać do jego 11 mln klientów.

Klienci bankowi, którzy zdecydują się na wybór oferty Automarket.pl, otrzymają dostęp do preferencyjnej oferty oraz uproszczonych procedur finansowania samochodu. Jednak także ci kierowcy, którzy nie skorzystali do tej pory z usług PKO Banku Polskiego, mogą liczyć na szybki proces dostępny online.