Klienci korzystający z aplikacji Autopay mogą teraz nabyć polisę ubezpieczeniową na podróże służbowe i prywatne, a także skorzystać z pomocy w sytuacjach awaryjnych podczas podróży.
Współpraca Autopay i Punkta
Koszt ubezpieczenia zależy od wybranej oferty, która dopasowywana jest zgodnie ze szczegółami podróży lub pojazdu klienta. Opcje różnicuje nie tylko cena, ale także zakres ochrony, a wybór jednej z nich pozostaje w gestii klienta – czytamy w komunikacie.
Klikając w baner dostępny w aplikacji Autopay, użytkownik zostaje przekierowany do strony z porównywarką ubezpieczeń, gdzie może wybrać typ ubezpieczenia (turystyczne lub assistance) i uzupełnić formularz umożliwiający zakup polisy. Następnie pozostaje jedynie wybrać najlepszą ofertę, zapłacić.
– Dzięki kooperacji z Punktą użytkownicy zyskują możliwość wyboru ubezpieczenia turystycznego i komunikacyjnego. Taka rozbudowa ekosystemu płatności wpisuje się w przyjęty przez nas kierunek rozwoju aplikacji. Staramy się realnie wspierać kierowców i zapewnić im kompleksową usługę – mówi Magdalena Krzymuska, Partnerships and Business Development Manager w Autopay.
Od 28 sierpnia sopocka spółka Blue Media formalnie zmieniła nazwę na Autopay. Zmianie uległy wszystkie obszary komunikacji marki, począwszy od logotypu, poprzez identyfikację wizualną, po misję nowej marki parasolowej Autopay.