Z nowej możliwości mogą korzystać zarówno klienci indywidualni, premium, jak i firmy mikro. Co ważne z możliwości tej mogą również korzystać osoby, które nie są jeszcze klientami banku, a chciałyby skorzystać z jego oferty. Wcześniej BNP Paribas umożliwił umawianie wizyt w swoich oddziałach z wyprzedzeniem za pośrednictwem aplikacji Booksy. Teraz oferuje taką możliwość na swojej stronie internetowej.

Wizytę w BNP Paribas można umówić na stronie internetowej

Spotkanie można umówić na konkretny dzień i godzinę wskazując dogodnie położoną placówkę banku. W formularzu należy zaznaczyć temat spotkania. Do wyboru są:

  • Oszczędności, inwestycje klienci indywidualni;
  • Konta, karty, kredyty dla klientów indywidualnych;
  • Kredyty/pożyczki hipoteczne klienci indywidualni;
  • Bankowość dla firm i przedsiębiorców.

Podczas rejestracji istnieje również możliwość poproszenia o wsparcie tłumacza języka migowego w czasie wizyty w oddziale. Stosowny formularz można znaleźć wybierając w zakładce „Kontakt” sekcję „Znajdź naszą placówkę lub bankomat”. Przy każdej placówce z kategorii „Oddziały z obsługą detaliczną, biznesową i maklerską” dostępny jest przycisk „Umów spotkanie z doradcą” kierujący do formularza.

– Osoby, które chciałyby się umówić na spotkanie z doradcą w wybranym oddziale BNP Paribas mogą to wygodnie zrobić za pośrednictwem naszej strony internetowej. Klienci indywidualni i biznesowi mają do wyboru kolejny, po aplikacji Booksy, sposób komunikacji z bankiem, który pozwala uniknąć zbędnego oczekiwania w oddziale i skraca czas poświęcany załatwieniu danej sprawy do minimum – mówi Tomasz Dymowski, Dyrektor Zarządzający Pionu Produktów Detalicznych i Biznesowych w BNP Paribas.