Jedną z najważniejszych cech nowego serwisu Pekao24 jest dostęp do wszystkich posiadanych w banku produktów i usług już z poziomu strony głównej. W ten sposób klienci z łatwością uzyskają wszystkie niezbędne informacje o saldach czy historii operacji zarówno na rachunkach oszczędnościowo-rozliczeniowych, kredytach, lokatach, jak i kartach.

Nowy serwis Pekao24 już dostępny dla pierwszych klientów

Nowe Pekao24 dostępne jest dla klientów równolegle z poprzednią wersją systemu, aby mogli zaznajomić się ze wszystkimi proponowanymi zmianami. Bank zachęca również do dzielenia się opiniami i sugestiami na temat nowego serwisu, aby jeszcze lepiej odpowiadać na potrzeby swoich klientów, wprowadzając kolejne udogodnienia.

Dodatkowo, dla wszystkich klientów Bank Pekao przygotował specjalną ofertę „Lokata na start”, która jest dostępna wyłącznie w nowym serwisie Pekao24. Wystarczy wejść w zakładkę OFERTA i założyć lokatę o promocyjnych warunkach.

– Nowe Pekao24 to nowoczesny i zaawansowany system bankowości elektronicznej, którego projektowanie było zorientowane na użytkownika. Właśnie udostępniamy naszym klientom  pierwszy etap wdrożenia. Stale pracujemy nad kolejnymi usprawnieniami, które będą pojawiać się w kolejnych tygodniach po uruchomieniu nowego serwisu – mówi Bartosz Zborowski, Dyrektor Departamentu Innowacji i Płatności w Banku Pekao.

Bank Pekao ma już ponad 1,6 mln aktywnych klientów bankowości mobilnej. Coraz większym zainteresowaniem cieszy się także formuła otwierania rachunków bieżących w Pekao na „selfie”. Dzięki temu, w minionym kwartale nowe konta zainicjowane w kanałach zdalnych stanowiły okresowo nawet 20% wszystkich nowo zakładanych rachunków.