Po podejściu do okienka oznaczonego logo FlixBusa klient określa cel podróży, datę oraz inne istotne dla niego szczegóły podróży (informacje dotyczące bagażu, liczby pasażerów, preferowanego miejsca itp.), które pracownik obsługi klienta wprowadza do systemu rezerwacji FlixBusa.
W placówkach Poczty Polskiej kupisz bilety FlixBusa
Wyniki wyszukiwania przekazywane są klientowi wraz z ceną rezerwacji. Po wybraniu przejazdu dokonywana jest w systemie rezerwacja podróży. Płatności można dokonać gotówkowo lub bezgotówkowo – w zależności od preferencji klienta. Po opłaceniu rezerwacji jej potwierdzenie jest automatycznie wysyłane na adres e-mail klienta, na życzenie może też zostać wydrukowane.
– Rozbudowana sieć placówek Poczty Polskiej, obejmująca wiele mniejszych miejscowości, umożliwia dostęp do naszych usług, co jest szczególnie istotne dla osób starszych lub tych, które nie korzystają z internetu – mówi Michał Leman, dyrektor zarządzający FlixBusa w Europie Wschodniej.
Poczta Polska w ostatnich tygodniach rozpoczęła proces zmiany standardu placówek. Obecnie, w 30 wybranych lokalizacjach, prowadzone są pilotaże tego programu. Realizowana jest zapowiedziana obietnica likwidacji tak zwanego „bazarku”, nie tylko poprzez wycofanie niektórych produktów, ale i wprowadzanie nowych, które mają być dostosowane do lokalnych potrzeb – czytamy w komunikacie.
Warto przypomnieć, że kilka miesięcy temu Poczta Polska udostępniła przelewy natychmiastowe Express Elixir – można je już zlecać w okienku pocztowym. Usługa, która jest świadczona przez KIR, umożliwia przesyłanie pieniędzy w czasie rzeczywistym – po zleceniu przelewu środki trafiają na rachunek odbiorcy niemal od razu.
Dodatkowo Poczta Polska uruchomiła także nowy sklep internetowy. Pod adresem sklep.poczta-polska.pl na klientów czeka witryna w odświeżonej szacie graficznej i z nowymi funkcjonalnościami. W ofercie sklepu ma znajdować się kilka tysięcy produktów z różnych kategorii.