Poczta Polska
Rozwiązanie wprowadzone na czas pandemii koronawirusa ponownie wraca do łask, chociaż znów z datą końcową - do 30 września 2021 roku.
To jedna z największych umów na dostawę oprogramowania IT w Polsce.
Dzięki tzw. leadom pozyskanym za pośrednictwem Mobilnego Bankowca, udzielono już kredyty o łącznej wartość blisko 3 mln złotych.
Obecnie przesyłki można odbierać w ponad 240 automatach zlokalizowanych m.in. w placówkach pocztowych czy sklepach Biedronka.
Wzrost płatności bezgotówkowych i zwiększenie zainteresowania aplikacją mobilną Autopay Banku Pocztowego – to tendencje, jakie w ostatnich miesiącach zaobserwowała Poczta Polska.
Bank Pocztowy wraz Pocztą Polską uruchomiły projekt Mobilny Bankowiec, z której korzysta 9,5 tysiąca listonoszy. Ma on ułatwić dostęp do oferty kredytowej banku.
Usługa, dzięki której można było odbierać listy polecone na maila przestanie działać już 30 września. Rozwiązanie zostało wprowadzone na czas pandemii koronawirusa.
Od 18 sierpnia chęć skorzystania z wybranych usług Poczty Polskiej można zgłaszać online, a swoją tożsamość potwierdzić przy użyciu profilu zaufanego.
Poczta Polska od połowy marca do końca czerwca odnotowała wzrost płatności bezgotówkowych, zarówno w placówkach pocztowych, jak i u kurierów.
EnveloBank zmienia regulamin. Prócz podniesienia opłat, bank zapowiedział także rychłe wdrożenie innowacji – BLIKA, Garmin Pay i uwierzytelniania za pomocą FaceID.
W ramach eSkrzynki można już zgłosić więcej niż jeden adres korespondencyjny, z którego Poczta Polska będzie przekazywać listy polecone w formie elektronicznej.
Klienci biznesowi Aliora mogą wpłacać środki również w godzinach pracy 1 300 placówek Poczty Polskiej zlokalizowanych na terenie całego kraju.
Obieg korespondencji będzie się odbywał za pośrednictwem operatora wyznaczonego, jakim do 2025 roku jest Poczta Polska.
To największe tego typu wdrożenie w Europie na przestrzeni ostatnich kilku lat. Łączna wartość umowy to ponad 116 mln zł.
W ramach abonamentu Allegro Smart możliwy jest bezpłatny zwrot zakupionego towaru, na który klient z reguły ma 14 dni.
Od połowy listopada pracownicy Poczty Polskiej będą doręczać paczki przy pomocy elektrycznych Nissanów e-NV200.
Do sieci Odbiór w Punkcie dołączyły automaty paczkowe w placówkach pocztowych i sklepach Biedronka. Przesyłki można już odbierać w 12 tys. punktów.
Obie usługi Poczty Polskiej dla klientów Banku Pocztowego dostępne są całkowicie zdalnie – z poziomu laptopa czy telefonu komórkowego.
Obecnie w ramach Odbioru w Punkcie przesyłkę z Empiku można odebrać w palcówkach pocztowych i stacjach PKN Orlen.
Ceny elektronicznych doręczeń na poziomie ceny normalnego listu? To nie ma sensu.