W pierwszym kwartale usługa została udostępniona w aplikacji Moje ING na telefonach z systemem Android od wersji 4.4.0., a teraz mogą również skorzystać użytkownicy telefonów z systemem iOS (od wersji 4.4.0).
Bilety komunikacji miejskiej w Moje ING na iOS
Za pomocą aplikacji Moje ING można nie tylko płacić za postój w strefach płatnego parkowania, ale także kupować bilety komunikacji miejskiej. Wdrożenie nowych funkcjonalności w Moim ING ma być kolejnym krokiem w digitalizacji.
Żeby skorzystać z usługi i kupić bilet online, wystarczy wybrać „Mój Transport” na ekranie przed zalogowaniem, następnie „Bilety komunikacyjne”. Po zaakceptowaniu regulaminu wystarczy wyszukać miasto, wybrać środek transportu i kategorię biletu oraz uzupełnić szczegóły biletu.
Po zatwierdzeniu zakupu PIN-em do aplikacji, bilet jest automatycznie skasowany. Wyjątkiem jest ZTM Warszawa – aby skasować bilet, należy zeskanować kod QR. W przypadku kontroli wystarczy, że klient pokaże aktywny bilet na ekranie telefonu.
Płatności za bilety w bankowości mobilnej Moje ING oferowane są we współpracy z operatorem aplikacji moBiLET.