Za pomocą aplikacji Moje ING, można już nie tylko opłacić postój w strefach płatnego parkowania, ale także kupować bilety komunikacji miejskiej. Pod koniec ubiegłego roku na wdrożenie podobnej funkcji w swojej aplikacji mobilnej zdecydował się Bank Pekao. Wcześniej taka usługa została udostępniona m.in. klientom Banku Millennium oraz PKO BP.

W aplikacji Moje ING kupisz bilety komunikacji miejskiej

Bilety komunikacyjne w bankowości mobilnej ING oferowane są we współpracy z operatorem aplikacji moBiLET. Płatność za nie realizowana jest bezpośrednio z konta bankowego w ING. Elektroniczny bilet jest dostępny z poziomu Moje ING w ponad 100 miastach.

Jak działa nowa funkcja? W celu nabycia biletu, wystarczy wybrać „Mój Transport” na ekranie aplikacji przed zalogowaniem, a następnie kliknąć „Bilety komunikacyjne”. Po zaakceptowaniu regulaminu należy wyszukać miasto, wskazać środek transportu i kategorię biletu oraz uzupełnić szczegóły biletu.

Bilet zostanie automatycznie skasowany po zatwierdzeniu transakcji PIN-em w aplikacji. Wyjątkiem jest Warszawa, gdzie dodatkowo trzeba zeskanować kod QR umieszczony w środkach transportu. W przypadku kontroli wystarczy pokazać aktywny bilet na ekranie smartfona.

Obecnie usługa została udostępniona w aplikacji Moje ING na telefonach z systemem Android od wersji 4.4.0. W drugim kwartale zostanie udostępniona również na telefony z systemem iOS – czytamy w komunikacie banku.