Aplikacja PeoPay

Udostępnienie usługi jest planowane na III kwartał bieżącego roku wraz z premierą nowej wersji aplikacji PeoPay. Bilety komunikacji miejskiej i płatności za parkowanie to kolejne rozwiązania transportowe w apce Pekao – wcześniej pojawiły się tam płatności za autostrady Autopay.

Bank Pekao nawiązuje współpracę ze SkyCash

Już niebawem użytkownicy aplikacji PeoPay w swoim telefonie zrealizują zakup biletów komunikacji miejskiej oraz bezgotówkowe opłaty za parkowanie w strefach płatnego parkowania i parkingach. Klienci banku będą mogli także przedłużyć parkowanie w dowolnym momencie, nie wracając do samochodu, a korzystając z funkcji start-stop zapłacą jedynie za faktyczny czas postoju.

– Stawiamy na udane partnerstwa z fintechami, skoncentrowane na udostępnianiu klientom nowoczesnych i praktycznych rozwiązań. Dzięki współpracy ze SkyCash możemy oferować naszym klientom szeroki zakres usług finansowych i niefinansowych dostępnych w jednym miejscu – aplikacji banku. Zdecydowaliśmy się na sprawdzone narzędzie i know-how firmy o ugruntowanej pozycji na rynku – powiedział Bartosz Zborowski Dyrektor Departamentu Innowacji i Płatności w Banku Pekao S.A.

W pierwszym etapie wdrożenia klienci Banku Pekao będą mogli w aplikacji PeoPay kupić bilety komunikacji miejskiej oraz bezgotówkowo uregulować opłaty za parkowanie. W kolejnych etapach, bank planuje wraz ze SkyCash rozwijać i udostępniać następne wybrane funkcjonalności.

SkyCash od wielu lat rozwija swoje usługi i zbudował pozycję lidera na polskim rynku. Partnerstwo z Bankiem Pekao  jest owocem decyzji o udostępnieniu usług SkyCash dla zewnętrznych podmiotów. Klienci Banku Pekao  jako pierwsi skorzystają z nowego otwartego systemu dającego dostęp do największej sieci parkingów i biletów komunikacji miejskiej – powiedział Jarosław Mazek, Prezes Zarządu SkyCash Poland.