eTravel specjalizuje się w obsłudze podróży służbowych poprzez systemy rezerwacyjne i zespół konsultantów telefonicznych. W ramach platform spółki możliwy jest zakup biletów na transport kolejowy i lotniczy oraz rezerwacja miejsc w hotelach.

Współpraca PKP Intercity i serwisu eTravel

Dzięki współpracy eTravel z PKP Intercity pasażerowie będą mogli trzymać swoje bilety i rezerwacje w jednym miejscu, co ma ułatwić podróże zarówno prywatne, jak i służbowe. Bilety na przejazd z narodowym przewoźnikiem będą dostępne na stronach lataj.pl a w przeciągu miesiąca na hotele.pl.

Od momentu wprowadzenia nowego modelu sprzedaży spółka podpisała umowy z największymi serwisami sprzedającymi bilety, takimi jak mPay, e-podróżnik.pl, SkyCash, KOLEO oraz Jakdojade. W ten sposób od maja 2022 do końca stycznia 2024 roku, sprzedanych zostało już ponad 9 milionów biletów – czytamy w komunikacie.

Kilka miesięcy temu na Fintek.pl pisaliśmy właśnie o udostępnieniu sprzedaży biletów PKP Intercity w aplikacji Jakdojade. Dotychczas zarówno na stronie jak i w aplikacji Jakdojade po wybraniu przycisku „Kup bilet” dostępne było przekierowanie do strony przewoźnika. Od 12 grudnia możliwy jest już zakup biletów PKP Intercity bezpośrednio w aplikacji Jakdojade.

Na początku grudnia PKP Intercity informowało także o nowościach w swojej aplikacji mobilnej. Za jej pomocą można już sprawdzić trasy przejazdu oraz czasu ewentualnych opóźnień, a także informacje o torze i peronie, z którego odjedzie pociąg.