BNP Paribas poprawił wygląd GOmobile i dodał nowe funkcje

Fintek
Fintek
#BNP Paribas
Opublikowano: 24 października 2019, 22:58 Aktualizacja: 25 października 2019, 10:10

Z aplikacji GOmobile korzysta ok. 306 tys. osób, z tego 195 tys. wyłącznie z wykorzystaniem kanału mobilnego. BNP Paribas pracuje nad udogodnieniami technicznymi, user experience i designem swojej aplikacji mobilnej. Oto efekty.

W ramach porównania, w analogicznym okresie 2018 roku, z GOmobile aktywnie korzystało blisko 142 tys.

– Potrzeby klientów są naszym priorytetem. Wsłuchujemy się w nie uważnie, by stale zwiększać satysfakcję osób korzystających z naszych usług. Stawiamy na to, by bankowość mobilna nie ustępowała możliwościami bankowości internetowej, a przy tym była przyjazna użytkownikowi, który ma mało czasu, i jest rozpraszany przez mnóstwo bodźców – mówi Marcin Bodnar, Dyrektor Zarządzający Pionu Bankowości Internetowej w Banku BNP Paribas.

Nowa aplikacja jest o 38 proc. szybsza

Nowa aplikacja GOmobile jest znacznie szybsza od swojej pierwszej wersji, o 38 proc. Wizualnie staje się coraz bardziej spójna z nową bankowością internetową – GOonline,  na ekranie znajdzie się widżet informujący o saldzie na rachunku i skróty do ulubionych odbiorców.

Wśród najważniejszych funkcjonalności GOmobile, BNP Paribas wymienia m.in. podgląd stanu konta bez logowania, powiadomienia o operacjach na rachunku, dostęp do produktów bankowych i podgląd tych już posiadanych czy logowanie biometryczne. Dodatkowo, wśród nowości, użytkownicy mogą kupować bilety komunikacji miejskiej i dokonywać opłat za parkowanie (w tych miastach, które obsługuje moBilet). Nowa wersja zawiera także mobilną autoryzację, przelewy z odroczoną datą i opcja pozwalająca na powtarzanie przelewów.

Nadchodzi videow eryfikacja w BNP Paribas

– Ponad połowa osób, które korzystają z naszej bankowości mobilnej, kontaktuje się z Bankiem wyłącznie tym kanałem. Ten odsetek wciąż dynamicznie rośnie. Rynek staje się coraz bardziej dojrzały funkcjonalnie, dlatego dziś budowanie, jak najlepszego doświadczenia staje się kluczowe. Dzięki połączeniu designu, technologii, usług dodanych stwarzamy ekosystem przyjazny klientom – dodaje Krzysztof Suchan, Dyrektor Departamentu Nowy Bank w Banku BNP Paribas.

W najbliższym czasie użytkownicy otrzymają możliwość video weryfikacji, uruchomienia zlecenia stałego, dostęp do produktów inwestycyjnych, podpowiedzi oraz opcję „click to call”, która pozwoli na szybki telefoniczny kontakt z bankiem.


Tekst chroniony prawem autorskim. Każdorazowe kopiowanie wymaga zgody redakcji.

Pokaż komentarze (0)

bnp-paribas-poprawil-wyglad-gomobile-i-dodal-nowe-funkcje