Od kwietnia 2020 roku Carrefour oferuje dostawy swoich produktów z kategorii food i non food także za pośrednictwem aplikacji Glovo. W samym sierpniu i wrześniu 2023 roku firmy rozszerzyły swoją współpracę i dostarczają zakupy w 69 nowych lokalizacjach.
Carrefour rozszerza współpracę z Glovo
Dostarczanymi nawet w mniej niż godzinę zakupami z Carrefour za pośrednictwem Glovo mogą teraz cieszyć się nie tylko mieszkańcy Warszawy, Gdańska, Poznania czy Krakowa, ale także Tomaszowa Mazowieckiego, Zgorzelca, Tczewa, a nawet Puław i Pszczyny.
Oprócz oferty food, w ofercie produktów, które klienci mogą zamówić przez aplikację, są między innymi domowe akcesoria i tekstylia, narzędzia do majsterkowania, a także szkolne produkty papiernicze, akcesoria dla zwierząt czy akcesoria sportowe – czytamy w komunikacie.
– Q-commerce od czasów pandemii podbija polski rynek. Zdajemy sobie sprawę, że konsumenci kupujący w naszym sklepie online i ci korzystający z aplikacji dowozowych, to często zupełnie inne grupy docelowe – mówi Marek Garus, Dyrektor Ds. Operacji I Rozwoju E-Commerce w Carrefour Polska.
Kilka tygodni temu pisaliśmy o tym, że sieć Carrefour Polska stawia na takie usługi finansowe jak cashback, rachunki czy doładowania. Dzięki nim zarówno przedsiębiorcy preferujący zakupy w modelu cash&carry, jak i klienci indywidualni, będą mogli przy okazji wizyty w sklepie, m.in. pobrać pieniądze w kasie czy opłacić rachunki i faktury.