O wzorze zadecydują internauci. Właśnie rusza głosowanie nad 1 z 2 wizerunków, latem w eStore Cinkciarz.pl wystartuje preorder, a jesienią karty będą już w regularnej sprzedaży.
Karty Assasin’s Creed od Cinkciarz.pl
Dołącz do Bractwa ze Starterem Cinkciarz.pl & Assassin’s Creed – z takim hasłem polski fintech nawiązał współpracę z globalnym producentem gier wideo Ubisoft na terenie Polski. Jej owocem będzie karta wielowalutowa dla miłośników Assassin’s Creed mieszkających w Polsce – jednej z najsłynniejszych serii na świecie, których łączna sprzedaż to ponad 200 mln na całym świecie.
Społeczność internetowa i gracze mogą już zagłosować na 1 z 2 wizerunków na karcie. Głosowanie na profilu Cinkciarz.pl w serwisie X (dawniej Twitter) potrwa do wtorku 2 lipca. Jesienią karty z wybranym wzorem trafią do regularnej sprzedaży, ale już latem w marketplace Cinkciarz.pl użytkownicy będą mieli możliwość zamawiania ich w preorderze jako Starter Cinkciarz.pl & Assassin’s Creed.
Posiadacze kart udostępnianych przez Cinkciarz.pl zyskują dostęp do darmowych rachunków w polskich złotych i 19 innych walutach, a płacić mogą w ponad 160 walutach. Fintech oferuje karty wielowalutowe w formie wirtualnej oraz fizycznej z opcją wysyłki pocztą, kurierem i do paczkomatów.