Dzięki nowemu rozwiązaniu klienci nie muszą już przepisywać kodów autoryzacyjnych wysyłanych w wiadomości SMS. Zlecając transakcję w systemie bankowości elektronicznej Citibank Online klient otrzymuje na telefon komórkowy powiadomienie ze szczegółami danej transakcji: kwotą, nazwą odbiorcy przelewu i czterema ostatnimi cyframi numeru rachunku, na który zlecany jest przelew. Jeśli dane są poprawne, taką transakcję wystarczy potwierdzić nadanym przez siebie 6-cyfrowym kodem Citi Mobile Token PIN i  w ten sposób autoryzować transakcję.

citi handlowy mobilna autoryzacja

Mobilna autoryzacja w Citi Handlowym

Mobilna autoryzacja jest dostępna dla klientów, którzy mają zainstalowaną aplikację Citi Mobile. Aby uruchomić autoryzację mobilną należy w aplikacji aktywować usługę Citi Mobile Token i ustawić indywidualny Citi Mobile Token PIN (6-cyfrowy kod do uwierzytelniania operacji) oraz włączyć usługę otrzymywania powiadomień z aplikacji Citi Mobile .

Każdorazowe powiadomienie o o autoryzacji operacji wymaga podania Citi Mobile Token PIN, co uniemożliwia uwierzytelnienie transakcji np. w przypadku zgubienia telefonu. Nowa wersja aplikacji z funkcją mobilnej autoryzacji jest już dostępna w sklepach AppStore i Google Play.

To kolejna nowość wdrożona przez bank. Wcześniej Citi Handlowy udostępnił między innymi usługę wielowalutową Citibank Global Wallet oraz wprowadził możliwość zakładania rachunku za pomocą selfie.