Rafał Tomaszewski: Dzień dobry. Na początek zapytam dość ogólnie – dlaczego warto wziąć udział w 8. edycji Digital Finance Summit?

Iwona Słończewska-Knap: Dzień dobry. Digital Finance Summit wyróżnia się na rynku konferencyjnym. Od samego początku stawiamy na merytorykę i wymianę doświadczeń pomiędzy praktykami, którzy w swoich organizacjach odpowiadają za wdrożenia. Nie zabraknie także inspiracji i konkretnych analiz oraz przestrzeni do rozmów kuluarowych i nawiązania mniej formalnych relacji.

R.T.: Jak narodził się pomysł na stworzenie takiego wydarzenia?

I.S.K.: Zaczynaliśmy 8 lat temu od dwóch oddzielnych eventów – Payments Summit i Digital Banking. W odpowiedzi na zmieniające się otoczenie biznesowe oraz sygnały naszych kluczowych uczestników 4 lata temu zdecydowaliśmy się połączyć te wydarzenia. Można stwierdzić, że ewoluujemy razem z rynkiem. Co roku do dyskusji włączamy nowe sektory. Zawsze staramy się wyjść naprzeciw oczekiwaniom naszych uczestników i odpowiedzieć na najnowsze trendy.

R.T.: W takim razie jakie będą tematy przewodnie w trakcie 8 edycji Digital Finance Summit?

I.S.K.: Przewodnim tematem tegorocznej edycji będzie lojalność i sposób w jaki się nią buduje poprzez współdzielenie z konsumentami ważnych dla nich wartości. Zmieniające się wymagania znacząco wpływają na priorytety sektora finansowego i handlowego. Organizacje muszą pójść dalej w tworzeniu cyfrowych innowacji, aby zaspokoić wyraźnie nowe potrzeby klientów.

R.T.: Na jakich prelegentów w szczególności warto zwrócić uwagę w tym roku?

I.S.K.: W tegorocznym wydarzeniu swoją obecnością zaszczyci nas Mirosław Proppé, Prezes, WWF POLSKA, który weźmie udział w panelu: „New Deal for Nature and People. Jak banki mogą zyskać nowy impuls do rozwoju”. Warto również zwrócić uwagę na panel „Building a bank people actually want to use”, w którym weźmie udział Tristan Thomas, VP Marketing, MONZO BANK.

R.T.: Które panele dyskusyjne powinny być „must have” w trakcie 8. edycji?

I.S.K.: Przede wszystkim dyskusja panelowa: Lojalność w czasach cyfrowej dysrupcji oraz nowe źródła wartości i modele biznesowe dla sektora finansowego.

R.T.: Na koniec zapytam o skład tegorocznej Rady Programowej Digital Finance Summit. Kto w niej zasiada? Jak wybieracie Państwo tematykę, która będzie poruszana na wydarzeniu?

I.S.K.: W tym roku w Radzie Programowej zasiada ze mną 17 członków, przedstawicieli najważniejszych graczy na rynku finansowym. Temat przewodni wybierany jest na podstawie wywiadów z uczestnikami i prelegentami poprzedniej edycji oraz wnikliwej analizy trendów i topowych konferencji międzynarodowych. Dodatkowo każdy członek Rady rekomenduje swoje tematy w zaproponowanym obszarze i typuje speakerów, potem wspólnie wybieramy najciekawsze propozycje i tworzymy brief konferencji.

R.T.: Dziękuję za rozmowę.

I.S.K.: Dziękuję.