Weryfikacja behawioralna pozwala szybciej wykryć i powstrzymać potencjalne cyberprzestępstwo. Jest to możliwe dzięki stworzeniu cyfrowego profilu klienta. Bank automatycznie analizuje sposób, w jaki klient korzysta ze swojego konta i porusza się po bankowości elektronicznej – zarówno w serwisie CA24 eBank, jak i aplikacji CA24 Mobile.

Weryfikacja behawioralna w Credit Agricole – tylko dla chętnych

Weryfikacja behawioralna działa w tle i jest niezauważalna dla użytkownika. Nie wpływa na wydajność systemu i w żaden sposób nie spowalnia funkcjonowania bankowości internetowej czy mobilnej. Po jej uruchomieniu klient nie odczuje żadnej różnicy – zapewnia bank w komunikacie.

Weryfikację behawioralną można włączyć w aplikacji banku CA24 Mobile lub serwisie CA24 eBank. Aby z niej korzystać, klient musi wyrazić zgodę na przetwarzanie danych behawioralnych. Zgodę można w dowolnym momencie wycofać. Niezależnie, w którym kanale klient włączy weryfikację behawioralną, będzie ona działać w całej bankowości elektronicznej Credit Agricole.

Ostatnio pisaliśmy, że w aplikacji mobilnej Credit Agricole można już płacić za parkowanie. Dostawcą usługi jest firma Mobilet. Na początek należy aktywować usługę parkingów w aplikacji. Można to zrobić w zakładce „Płatności” lub „Korzyści”. Aby kupić bilet, należy przejść do usługi, wybrać pojazd z listy lub dodać nowy, wybrać miasto oraz strefę parkowania, a także wybrać rodzaj i czas postoju.

Dodatkowo od końcówki zeszłego roku klienci Credit Agricole mogą już korzystać z nowego rozwiązania – poprzez specjalny panel, bez wychodzenia z domu, zawnioskują o kredyt hipoteczny i załączą niezbędne dokumenty. Jedynie podpisanie umowy wymaga osobistej wizyty w oddziale.