Aplikacja Mój DHL pozwala na zarządzanie przesyłkami. Za jej pomocą użytkownicy mogą nadać paczkę, odebrać ją, a także śledzić jej status. Dodatkowo w aplikacji Mój DHL dodano opcję zlokalizowania kuriera i skontaktowania się z nim.
Mój DHL – nowa aplikacja mobilna
Klient może także skorzystać z opcji „Nawiguj Do”, która poprowadzi do najbliższego punktu DHL POP lub automatu paczkowego DHL POP Box.
Dodatkowo, podobnie jak w przypadku aplikacji InPost, użytkownicy Mój DHL będą mogli otworzyć skrytkę automatu paczkowego, bez konieczności korzystania z wyświetlacza w automacie. Ma to ograniczyć potencjalne kolejki podczas korzystania z urządzeń.
Co więcej w apce Mój DHL można również dokonać wcześniejszej płatności w przypadku przesyłek za pobraniem. Dzięki temu opłatę można uiścić jeszcze przed zabraniem paczki ze skrytki. W aplikacji dodano takie formy płatności jak szybki przelew, karta płatnicza, czy BLIK.
Warto przypomnieć, że kilka dni temu InPost zapowiedział start rozwiązania InPost Pay. Jego wdrożenie w 2023 roku miało zadeklarować już 800 sklepów internetowych. Nowe płatności mają eliminować niepotrzebne kliknięcia, skracając czas potrzebny na dokonanie zakupów.