W minionym roku eService zrealizował blisko 3 mld transakcji płatniczych na terminalach POS działających pod własną marką oraz obsługiwanych na rzecz siostrzanych spółek grupy EVO Payments. Ponad połowa (53,5 proc.) spośród 532 tys. urządzeń obsługiwanych przez eService działa na rynku polskim, a pozostałe na 10 rynkach Europy, w tym najwięcej w Niemczech (85 tys.) – podano w komunikacie.
eService rozliczył transakcje o wartości ponad 271 mld PLN
– Mimo utrudnień związanych m.in. z pandemią oraz światowym kryzysem dostępności półprzewodników, w minionym roku rozliczyliśmy transakcje o wartości ponad 271 miliardów zł. Ustanowiliśmy przy tym wiele nowych rekordów pod względem liczby i wartości transakcji zrealizowanych przez eService – tylko w grudniu było ich ponad 10. Odnotowaliśmy również duży wzrost liczby zamówień na terminale POS i usługi bramki płatniczej – komentuje Joanna Seklecka, Prezes Zarządu eService.
Terminale płatnicze dostarczane i obsługiwane przez eService są wykorzystywane w wielu dziedzinach handlu i usług. Sięgają po nie duże sklepy i małe sieci handlowe. Są dostępne także m.in. w hotelach, bankach, restauracjach i mobilnych punktach gastronomicznych, na stacjach benzynowych. Coraz więcej terminali od eService jest w placówkach Poczty Polskiej.
Spółka rozwija również narzędzia płatnicze przeznaczonych dla e-commerce oraz rozwiązań samoobsługowych i omnichannel. We współpracy z dostawcami oprogramowania tworzy zintegrowane rozwiązania płatnicze oraz gotowe moduły zapewniające płatności elektroniczne. Firma poinformowała, że planuje dalszy rozwój oferty i ekspansję na kolejnych rynkach.
eService jest też aktywnym członkiem programu Polska Bezgotówkowa. Przypominamy o zmianie zasad finansowania terminali w tym programie. Od 1 marca 2022 dofinansowanie obejmie pięć miesięcy korzystania z terminala płatniczego i transakcje do wartości 42 tys. zł per terminal. Dofinansowanie będzie udzielane tylko do jednego urządzenia.